LALIGA entra en l'equador de la competició i tant LALIGA EA SPORTS com en LALIGA HYPERMOTION van registrar unes dades d'assistència als estadis que baten amb escreix les xifres de temporades anteriors, la qual cosa revela una tendència de creixent interès per part dels aficionats al futbol i un 'engagement' més gran del públic més jove.

Destaca especialment l'augment del 33% en l'assistència als camps experimentat en LALIGA HYPERMOTION respecte a la primera volta de la temporada passada. La tornada a la categoria de plata de clubs històrics com el RC Deportivo o el Màlaga CF ha propiciat que s'hagin superat els 3 milions d'espectadors amb una mitjana de 13.182 aficionats per partit, segons recull un informe elaborat pel mig 2Playbook.

En aquest sentit, el líder d'assistència en aquesta primera volta del campionat ha estat el Màlaga CF, que ha sumat una mitjana de 25.178 espectadors per trobada, un 16% més respecte a la campanya anterior. En segona posició se situa el RC Deportivo, amb 22.798 assistents.

D'acord amb aquest informe, els equips asturians també han contribuït a incrementar l'assistència en LALIGA HYPERMOTION. Per la seva part, el Real Sporting va acabar la primera volta amb una mitjana de 21.429 espectadors, la qual cosa representa una pujada de 10%, i el Reial Oviedo va registrar uns 19.143, augmentant un 7% la mitjana de l'any passat en aquest mateix període.

Un altre dels equips que va incrementar exponencialment la seva assistència a causa de la seva gran primera volta del campionat és el Reial Racing Club. Els de Santander noten el gran suport que li està brindant la seva afició i van aconseguir congregar de mitjana en la primera volta 19.123 espectadors, la qual cosa situa el Campos de Sports de El Sardinero al top 5 d'estadis amb més afluència de públic. El Còrdova CF, també un altre dels clubs acabats d'ascendir, va congregar de mitjana 15.664 aficionats a El Arcángel, i puja un 33% respecte a la 23/24.

LaLiga EA Sports a l'alça

LALIGA EA SPORTS no es va quedar enrere i va augmentar l'afluència de públic als estadis en un 11,67%, és a dir, 925.270 espectadors més que en la primera volta de la 23/24. En total, han estat 8.854.807 aficionats els que van presenciar en directe un partit de la competició espanyola de la regularitat per excel·lència en aquest equador de la temporada. I tot això sense comptar amb estadis ple rendiment com pot ser el Spotify Camp Nou, que es troba en procés de remodelació.