Tot i les mil i una informacions que han transcendit en les darreres hores sobre els possibles escenaris del Barça en els seus partits com a local a partir del pròxim mes d'abril, Limak Construction, l'empresa a càrrec de la remodelació de l'Spotify Camp Nou, dona garanties a l'entitat catalana que el coliseu de Les Corts estarà llest de cara al mes de maig.
Segons ha informat Mundo Deportivo aquest dimarts, l'empresa turca correspon al convenciment del Barça que l'única opció per jugar contra el Reial Madrid i el Vila-real — que són les dues darreres cites de lliga del Barça com a local — és l'Spotify Camp Nou. Amb una capacitat inicial per a 60.000 espectadors, el feu culer reobriria les seves portes per acabar el curs davant la difícil possibilitat d'acabar-la a Montjuïc a causa de la celebració, a l'espera de confirmació, de dos concerts dels Rolling Stones i els seus consegüents assajos previs.
El Barça confia a acabar la lliga a l'Spotify Camp Nou, però ho té molt difícil amb la Champions
En cas de complir-se els terminis estimats ara com ara, el Barça podria tornar a jugar com a local al seu escenari original en el cas de LaLiga EA Sports. En el cas de la Champions, ho té molt més complicat. El cas és que l'article 25.08 de la normativa de la UEFA impedeix que els clubs que participen en les seves competicions canviïn d'estadi amb la fase del torneig en marxa. En aquest cas, la fase eliminatòria comença el pròxim 11 de març amb els vuitens de final.
En aquest sentit, tot i que els interiors del Camp Nou ja siguin reconeixibles, que les dues primeres graderies ja estiguin acabades i, inclús, diverses parets dels passadissos ja estiguin pintades de color blau, no només el condicionament de l'estructura és necessari. La plantació de la gespa requeriria uns dos mesos per presentar condicions òptimes per a la pràctica del futbol. A més a més, tot i que ja està en procés, caldria que s'alliberés la zona l'Esplanada per tal que l'afluència d'aficionats sigui còmoda i segura.
Al principi de les obres, aquesta zona era un gran esvoranc que ja no presenta la mateixa aparença perquè, segons el seguiment de Dani Pardo al canal de Youtube Cosas Cotidianas, el formigonatge avança a un gran ritme. Així doncs, amb data encara sense concretar, Limak Construction i el Barça esperen que l'Spotify Camp Nou estigui preparat per acollir l'acció a partir del mes de maig.