El RCD Espanyol es troba en una dinàmica realment positiva, després de les seves últimes victòries contra el Valladolid, un rival directe, i en especial, davant el Reial Madrid, a més d'haver aconseguit punts en els duels contra el Sevilla, el Leganés o el València. De moment, han aconseguit l'objectiu que s'han marcat, i és que es troben fora de les posicions de descens a La Liga Hypermotion, dos punts per sobre de l'Alabès.

Encara queda molt treball per fer, com és evident, però Manolo González és molt optimista, i espera seguir amb aquesta ratxa. Aquest cap de setmana s'enfrontaran a la Reial Societat, un equip en crisi i que no coneix la victòria des de fa algunes jornades, i tornar a vèncer suposaria un increïble cop a sobre de la taula. I per a això, necessiten a les seves principals estrelles al 100%, en especial, a Joan García, que és el crac més determinant, amb el permís de Javi Puado.

Joan Garcia parada Mbappé
Joan Garcia

Ha completat una sèrie d'exhibicions estel·lars, que han provocat que sigui el porter amb més parades de tot La Liga EA Sports, fent mèrits per ser entre els candidats de Luis de la Fuente a ser convocat per 'La Roja', i poder fer el seu debut amb la selecció espanyola absoluta. I com era d'esperar, les increïbles actuacions del porter nascut l'any 2001 també han despertat l'interès de grans equips.

L'Arsenal ja va provar de firmar-lo l'estiu passat, per petició de Mikel Arteta, però l'oferta de 20 milions d'euros que van presentar va ser rebutjada pels 'periquitos', que demanen els 30 'quilos' de la seva clàusula de rescissió. I entre els equips que s'han inclòs en la subhasta també ens trobem amb el Bayern de Munic, el Manchester City, el Manchester United, el Chelsea o el Borussia Dortmund. I ara també tenim el Paris Saint-Germain.

Joan García

Luis Enrique no està satisfet amb Gianluigi Donnarumma, que ha deixat molts dubtes, i a més ha deixat obertes les portes de sortida, i es planteja abandonar el Parc dels Prínceps.

Luis Enrique demana a Nasser Al-Khelaïfi que estudiï la firma de García

Des del PSG no perdran de vista la progressió de García durant tot el que queda de campanya, després que Luis Enrique hagi sol·licitat personalment a Nasser Al-Khelaïfi que valori la seva contractació.

I poden oferir un sou descomunal a Joan, i pagar la clàusula que té en el RCDE Stadium, motiu pel qual seria impossible retenir-lo per a Manolo.