Aquest proper diumenge es juga un Clàssic més que decisiu al Santiago Bernabéu. Estem encarant el tram final de temporada i el Barça està en hores baixes, mentre que el Reial Madrid està eufòric. Tot té a veure amb el passi d'un a les semifinals de la Champions League, però també amb l'eliminació de l'altre.
I, a sobre, des de l'entorn tothom aprofita per generar polèmica i per intentar fer mal al Barça. L'últim en afegir-se a la guerra ha estat Luís Figo, un dels personatges més odiats pel barcelonisme des del dia que va decidir deixar Barcelona i jugar per al Reial Madrid. Tothom recorda l'odi dels culers en cada visita del portuguès al Camp Nou, com també aquell cap de porc que li van llançar en un Clàssic de fa uns quants anys.
Figo i el cap de porc, protagonistes en una campanya publicitària
I jugant amb el famós cap de porc ara Figo és el protagonista d'una campanya publicitària més que polèmica que s'ha llançat en el moment ideal i just abans del Clàssic. Com si fos una mofa cap al Barça, però també aprofitant el bon moment del madridisme, Figo és l'actor principal de la nova acció de l'empresa de repartiment de menjar Uber Eats.
En aquesta campanya en vídeo es veu un Figo llegint un diari fictici amb la portada del famós cap de porc que li van llançar. I aprofitant aquest animal i el producte del garrí, es cuina un plat que li acaben portant a casa des d'aquesta empresa de repartiment de menjar.
Parlant del "fatídic Clàssic", Figo diu que "des d'aleshores m'heu llançat gairebé de tot". I posant una mica més de llenya al foc apunta que "per a tots els que em trobeu a faltar, ja no heu d'esperar que tregui un córner perquè mengi garrí". El portuguès diu que des d'Uber Eats "per celebrar aquest Clàssic han ficat el meu plat preferit". I acaba dient que "si vas al partit, deixa el cap de porc a casa".
Ya está bien de jugar con la comida: Esta vez pide cochinillo por Uber Eats y déjalo en la mesa (a poder ser con unas patatas panaderas) 🐷⚽ pic.twitter.com/5NOqz1Q8qk
— Uber Eats España (@ubereats_es) April 18, 2024
Tots contra el Barça
Així doncs, Uber Eats fa una campanya polèmica, amb el protagonista més polèmic i en el moment que pot generar més polèmica. Una manera destacada de fer del futbol i la publicitat un gran circ.
Però és que el que hi ha de fons també és aquesta empresa de repartiment de menjar, que és la patrocinadora principal de la lliga francesa de futbol, la Ligue1. I, com no, el PSG, qui ha eliminat el Barça de la Champions League i que porta uns dies enfotent-se dels culers, és qui més poder té dins d'aquesta competició.