Manuel Neuer és, sense cap mena de dubte, un dels millors porters del segle XXI. Després de despuntar al Schalke, el Bayern va fer de Bayern i va reclutar a un dels talents més grans del futbol alemany per ser el guardià de la seva porteria, i això porta fent des de fa ja molts anys, igual que en el marc de la selecció alemanya, on malgrat aparèixer porters de la talla de Marc-André Ter Stegen, sempre ha estat la primera opció. Però avui no ha estat notícia pels seus mèrits esportius, ja que ha sorprès tothom quan ha fet públic que ha hagut de ser intervingut fins a en tres ocasions diferents d'un càncer de pell.

El 2021, Neuer va aparèixer amb la cara embenada i es van disparar els rumors

L'anunci no es deu a que hagi estat una intervenció recent, ja que no ha explicat quan van ser, sinó que s'emmarca en el llançament d'una crema de protecció solar juntament ambuna altra de les grans esportistes alemanyes, la tennista Angelique Kerber, que també ha tingut problemes a la pell, com s'explica a la publicació: "Els dos tenim una història personal respecte a les malalties de la pell. L'Angelique ha tingut una hiperpigmentació relacionada amb el sol i jo càncer a la pell a la cara pel que he hagut de ser operat tres vegades", ha dit el porter germànic.

Manuel Neuer, porter del Bayern de Munic i de la selecció alemanya / Foto: EuropaPress

Encara que el 2021 ja s'havia especulat amb alguna possible malaltia d'aquest tipus, quan Neuer va aparèixer amb un embenat a la cara, no s'havia arribat a anunciar què li passava. Ara, en sortir a la llum aquesta nova crema, de nom Newkee, tot cobra més sentit. L'altra cara visible del projecte és Angelique Kerber, guanyadora de l'Open de Ausralia i del dels Estats Units el 2016 i de Wimbledon el 2018. La tennista alemanya de 34 anys, que va arribar a ser la millor del món el setembre de 2016, ara ocupa el lloc número 100 en el rànquing de la WTA, i també ha promocionat el seu nou producte.

La tennista Angelique Kerber, l'altra impulsora del projecte

"Manuel Neuer i jo hem posat molt cor i ànima en el projecte, també perquè en el passat sempre hem estat buscant els productes adequats per protegir i cuidar la nostra pell. Com a atletes professionals que entrenen molt i es dutxen diverses vegades al dia, sabem exactament el que és important en la cura diària de la pell. Tenim exactament els productes perquè la seva rutina diària de cura sigui el més fàcil i efectiva possible", ha explicat Kerber.

Angelique Kerber va ser campiona de Wimbledon el 2018 / Foto: EFE

Ambdós, amb això, han aprofitat la seva plataforma mediàtica per a, a més de treure al mercat un producte que pot repercutir-los en beneficis econòmics, conscienciar públicament de la importància de la cura de la pell per evitar, per exemple, casos com els seus, afectats per malalties d'aquest tipus.