Marc Márquez ha començat a tenir mala fama dins de l'equip de Francesco Bagnaia. Sembla que la seva aclaparadora victòria en la cursa de diumenge i en la Tissot Sprint de dissabte durant el Gran Premi de Tailàndia ha provocat un embolic de gelosia, i a Ducati hauran de gestionar-ho i trobar una solució. Perquè el '63' ja ha fet algunes declaracions que no han agradat gens als líders de la marca, Gigi Dall'Igna i Davide Tardozzi.

Lluny d'acceptar la derrota i felicitar el seu company, 'Pecco' ha afirmat que hi ha algunes coses que no es poden explicar en el rendiment de la moto del '93', en comparació amb la seva. A priori, haurien de ser idèntiques, ja que ambdós tenen la versió més actualitzada de la Desmosedici, la GP 25, però el torinès creu que això no és així. I que ha rebut uns petits ajuts, dels quals ell no ha estat notificat en cap moment.
El tres vegades campió del Món, una en Moto2 i dos en MotoGP, sospita que a la marca de Borgo Panigale estan fent tot el possible per ajudar el de Cervera, ja que prefereixen que sigui ell qui resulti campió. I els motius que té per sospitar això són clars. Per començar, l'impacte mediàtic que tindria és molt superior, gràcies a la increïble legió de fans que té el català, a causa dels anys que acumula en la categoria.
Márquez és una persona reconeguda a totes les parts del planeta, mentre que Bagnaia només el coneixen els seguidors del motociclisme. I, per descomptat, igualar els títols que va aconseguir Valentino Rossi, i guanyar per primera vegada un trofeu des de 2019, seria tota una gesta per a Marc, de la qual podrien presumir a Ducati durant molt temps, ja que van ser ells els que el van ajudar a aconseguir-ho, després d'haver-se vist obligat a sortir del HRC Honda Factory Team, l'equip de la seva vida.

L'actual subcampió de la categoria acusa el seu company de no estar jugant net, i de comptar amb millors armes, i una moto lleugerament superior.
La relació entre el box de Marc i de Bagnaia, cada vegada més tensa
Tot això ha provocat que al box de Bagnaia hi comenci a haver un clima de tensió amb el box de Marc, i això pot provocar que hi acabi havent un terratrèmol i un incendi dins del Ducati Lenovo Team, com molts van advertir que passaria.
Dall'Igna i Tardozzi hauran d'intervenir per impedir-ho.