Marc Márquez és el nom del moment i també el futur rival a batre. El seu canvi d'equip és el que més destaca en les últimes setmanes. I per això apareixen moltes veus que parlen d'aquest moviment tan important que es farà a MotoGP. El pilot català està pendent de la seva nova etapa a l'equip Gresini Racing, que serà amb una moto Ducati, però també es pensa sobre el futur a KTM i el possible efecte dòmino que hi pugui haver.
Marc Márquez canvia per tornar a guanyar
Marc Márquez espanta abans de començar. El vuit vegades campió del món és el gran rival a batre abans que comenci la seva etapa a Gresini. Com que tindrà un equip competitiu i una moto campiona, aleshores automàticament esdevindrà un pilot a tenir molt en compte. La idea és que Marc Márquez provi la seva nova màquina a finals d'aquest mes i que el proper any sigui un pilot candidat a tot.
Des de la mateixa marca Ducati, que tenen tres equips més, saben del cert que Marc Márquez serà molt competitiu. I encara que no tindrà la millor moto de la marca, sí que tindrà moltes opcions de guanyar totes les curses i ser referent cada cap de setmana.
Però com que a Gresini només estarà una temporada, que és el contracte que ha firmat, ja es comença a especular quina decisió prendrà d'aquí a un any i quines escuderies podrien acollir Marc Márquez. Podria ser que marxés a un nou equip com podria ser KTM.
KTM, molt pendent de Marc Márquez
I és que KTM, que ja va acollir Marc Márquez en els seus inicis a 125cc, pot ser una opció molt atractiva. A banda de tenir bons lligams per tema de patrocinadors, també seria una escuderia competitiva i on podria ser un gran líder. I a l'any 2025 es podria revolucionar el campionat del món de MotoGP a través de la marca austríaca.
Marc Márquez, després d'una temporada presumiblement bona a Gresini, passaria a acabar de sublimar el rendiment de KTM, on ara mateix es troba el seu amic Dani Pedrosa com a provador. Però és que també s'uniria a Pedro Acosta, la gran perla del motociclisme que la temporada vinent debutarà a MotoGP amb només 19 anys. El pilot murcià correrà amb el GasGas Factory Racing Tech3, l'equip filial del Red Bull KTM Factory Racing.
Un ascens a l'equip de fàbrica que no s'ha pogut fer efectiu per un tema de contractes, però que de cara al 2025 ja es podria queda sense Brad Binder i Jack Miller. I aleshores tant Marc Márquez com Pedro Acosta esdevindrien els pilots oficials de KTM i ja començaria l'efecte dòmino de veritat per intentar trencar l'hegemonia de Ducati.