Avui dia, Max Verstappen no té rival. Es va passejar en el Gran Premi d'Espanya, on va tornar a obtenir una folgada primera posició. El neerlandès continua donant mostres del gran pilot que és, juntament amb un monoplaça que és un autèntic coet. Domina amb puny de ferro absolutament tots els moments quan hi ha setmana de Gran Premi, tant els entrenaments lliures com les classificacions com els diumenges de cursa; no hi ha res que pugui aturar un Mad Max que ha creat una simbiosi perfecta amb el seu cotxe.
A Red Bull ja li van veure el potencial quan estava a l'acadèmia de Toro Rosso i van voler lligar Verstappen per al primer equip, abans que altres grans equips poguessin seduir-lo. I Max està corresponent amb escreix, als seus 25 anys va pel camí de convertir-se en el tricampió del món de Fórmula 1, ni tan sols el seu company Checo Pérez és capaç de plantar-li cara. No obstant això, Mad Max ha sortit una mica díscol i a l'equip de la beguda energètica es temen una guerra interna, una vegada apaivagats els rumors sobre una mala relació amb el seu company.
Verstappen preocupa pel seu caràcter díscol
En el Gran Premi d'Espanya, disputat en el circuit de Barcelona-Catalunya, en el mític traçat de Montmeló, Verstappen va tornar a fer gala de la seva rebel·lia. Ja en el passat va protagonitzar diversos episodis tensos amb els enginyers al box de Red Bull. L'any anterior no va deixar passar Checo Pérez quan ja havia conquerit el mundial, per facilitar que Red Bull s'emportés el mundial de constructors.
I aquest any hi ha tornat. En el Gran Premi de l'Aràbia Saudita, el seu company, que va aconseguir posar-se per davant d'ell, tenia a més la volta ràpida. Mad Max, precisament, va preguntar al seu equip els temps de Checo Pérez per arrabassar-la-hi, i encara que des de Red Bull li van dir que ho deixés, ell va decidir trepitjar l'accelerador per obtenir un punt extra i seguir per davant al mundial.
Verstappen desatén les ordres de Red Bull
I, com dèiem, a Barcelona va tornar a desobeir les ordres d'equip, en dues ocasions. La primera, segons informa Mundo Deportivo, va ser durant els tercers entrenaments lliures. Pel que sembla, el neerlandès va ser enviat al seu garatge, però l'escuderia austríaca el va instar a tornar a sortir a pista per intentar millorar el seu temps. Un suggeriment que no va fer massa gràcia a Max Verstappen, que va esclatar contra el seu equip.
"No em sento còmode forçant en aquestes condicions, penso que és un malbaratament", va dir Max, a la qual cosa els seus enginyers van respondre: "tots estan forçant, només una més." En aquell moment Max va replicar enfadat dient que "m'importa un rave el que estan fent els altres. No té sentit".
Però aquesta no va ser l'única i, de nou, va tenir a veure amb la volta ràpida. Ja diumenge de cursa, un Max Verstappen, segurament avorrit pel seu domini aclaparador, es va proposar aconseguir la volta ràpida. Abans, però, potser a causa de la relaxació, va cometre tres errors per excedir els límits de pista, la qual cosa va suposar que li traguessin una bandera blanca i negra. En les voltes finals, ja amb la sanció, va preguntar per la volta ràpida, el seu enginyer li va recomanar que no se la jugués, tanmateix, Max va fer cas omís de les advertències i va tornar a trepitjar l'accelerador per obtenir un punt extra. Al garatge austríac comencen a estar cansats d'aquesta situació i s'estan plantejant donar un toc d'atenció a un Verstappen que és assidu a protagonitzar aquest tipus d'actes.