Tot semblava indicar que la mala classificació de Max Verstappen per al Gran Premi d'Hongria, on sortia en la desena posició, seria aprofitada pels pilots de Ferrari per retallar-li punts al líder del mundial. Res més lluny de la realitat, una pèssima estratègia de l'escuderia italiana, sumada a la intel·ligència de l'equip de Red Bull, fan a Verstappen encara més líder.

Verstappen dona un cop al mundial

Nou posicions ha recuperat el pilot neerlandès per ser el guanyador del Gran Premi d'Hongria. El pilot de Red Bull sortia des de la desena posició de la graella en un dels circuits on és més difícil avançar. Ningú no esperava que el dels Països Baixos aconseguís acabar en primera posició.

Després d'una qualy on els dos monoplaces de Ferrari partien des de la segona i la tercera posició, tothom esperava que ambdós pilots retallessin punts al lideratge de Mad Max. Tot semblava indicar que, en un circuit ideal per als interessos de l'equip italià, Ferrari pogués fer un doblet, tanmateix, cap dels dos no ha pujat al podi.

Després d'una carrera espectacular de l'actual campió del món, amb una virolla de 360° inclosa quan es trobava en plena remuntada, dona un cop sobre la taula per emportar-se el mundial d'automobilisme. La gran estratègia duta a terme per l'escuderia del neerlandès i les ràpides parades en boxes, fan que obrar el miracle de remuntar-li aquest campionat a Verstappen sembli pràcticament impossible.

Un altre desastre de Ferrari

Des de l'equip italià les hi prometien molt felices i esperaven poder retallar punts. Tanmateix, han tornat a equivocar-se amb l'estratègia, consumant així un altre desastre. Tant Carlos Sainz com Charles Leclerc han aguantat bé a l'inici en les posicions davanteres, mentre per darrere Verstappen anava avançant pilots sense fer massa soroll.

De fet, la cursa començava bé per als interessos de Ferrari. Sainz perseguia George Russell per aconseguir la primera posició i Leclerc seguia l'empremta del pilot madrileny. Va ser llavors quan als integrants del box de Ferrari se li van creuar els cables. A partir d'allà tot va ser costa amunt.

Més enllà de fer parar Carlos amb uns pneumàtics amb goma mitjana, que li haguessin permès allargar més la seva primera parada, el cert és que els pit stop de Ferrari han estat una autèntica calamitat amb uns temps horrorosos, la qual cosa ha fet perdre els seus pilots el ritme de carrera. D'aquesta manera, tant Sainz com Leclerc han perdut tota esperança de poder apropar-se al títol. Finalment, Max Verstappen ha quedat en primer lloc, seguit de George Russell i Lewis Hamilton respectivament. Ara, equips i pilots tindran tres setmanes de vacances que Ferrari haurà d'aprofitar per buscar la fórmula de la remuntada.