Max Verstappen ja va acabar la passada temporada molt decebut amb Red Bull Honda, per diversos motius. El primer, per permetre la sortida de l'enginyer i el gran responsable del desenvolupament del cotxe, Adrian Newey, que va acabar comprometent-se amb Aston Martin, com tots sabem. I el segon, perquè no van evolucionar el monoplaça en cap moment, i van deixar de mostrar la superioritat tan insultant que tenien en anys anteriors.
El Red Bull RB20 va acabar sent el quart cotxe del pàdoc, per darrere de Ferrari, Mercedes i McLaren, i això va provocar que el neerlandès patís molt més del previst per poder revalidar el seu títol de campió. Pràcticament no va guanyar cap cursa en els últims Grans Premis de l'any, i fins i tot va tenir problemes per pujar al podi. Una cosa que va compensar amb el seu enorme talent i amb la seva capacitat de treball, i que li va servir per imposar-se a Lando Norris en la baralla final.
Va aprofitar la seva experiència, la seva intel·ligència i l'avantatge que havia adquirit durant els primers mesos de la campanya per conquerir el seu quart trofeu consecutiu de Fórmula 1, encara que va avisar els enginyers de l'Oracle Red Bull Team que necessitaven modificar moltes coses perquè aquest el 2025 no hi hagués sorpreses. I una de les seves primeres peticions va ser tenir un company més competitiu, que pogués ajudar-lo, raó per la qual Sergio 'El Checo' Pérez va ser acomiadat, malgrat haver renovat el seu contracte poques setmanes abans.
Però Liam Lawson, el substitut del mexicà, no acaba de convèncer del tot Verstappen, que preferia algú amb més experiència al 'Gran Circ', i no un principiant. I l'enuig majúscul de l'ex de Toro Rosso ha arribat després dels primers tests de la pretemporada, en la qual ha pogut comprovar que el cotxe no ha evolucionat com s'esperava, i segueixen l'ombra d'altres fàbriques, posant les coses difícils per al primer GP de l'any.
Max continua afirmant que necessiten molta més velocitat en les rectes, i que pateix molt a l'hora de poder fer voltes ràpides, una cosa que condiciona clarament la posició de sortida en les curses.
Verstappen i Red Bull, una relació cada vegada més freda
Verstappen i Red Bull semblaven un matrimoni pràcticament infrangible, però cada vegada tenen una relació més freda i distant, que ha provocat que s'especuli amb la possible sortida del '1,' encara que tingui contracte fins a 2028.
I s'ha parlat de la seva arribada a Mercedes, o a Aston Martin, per poder retrobar-se amb Newey.