McLaren ha aconseguit reinventar-se i convertir-se en la millor escuderia del moment en la Fórmula 1. Això s'ha traduït en excel·lents resultats per als seus dos pilots, Oscar Piastri i Lando Norris, que han aconseguit les seves primeres victòries, i estan en un excel·lent moment de forma. I el pilot britànic, que per fi es va poder estrenar fa unes setmanes i inaugurar el seu compte particular de curses guanyades, es permet el luxe de somiar amb el Mundial.
Encara que té una distància considerable respecte a Max Verstappen, de 62 punts, continua retallant diferències cada cap de setmana. Perquè no deixa d'evolucionar, mentre que Red Bull Honda sembla haver-se perdut pel camí, després de la sortida d'Adrian Newey, i ara mateix estan molt lluny d'altres escuderies com Mercedes o Ferrari. El neerlandès ha passat de ser el gran dominador en cada Gran Premi, a lluitar per acabar al podi.
I aquesta diferència corre el risc d'anar augmentant a mesura que avancen les setmanes, veient que McLaren no deixa de dissenyar noves peces. I l'últim que s'ha filtrat és que tenen un nou fons pla, i un nou paquet d'aerodinàmiques, que promet retallar encara més segons al cronòmetre, i acabar per humiliar completament la marca austríaca-japonesa. És a dir, que la diferència entre el pilot de 24 anys i l'actual campió de F1 promet ser encara més notable.
Andrea Stella, director de l'equip McLaren, ha volgut ser reservat quant a les novetats que preparen per a les pròximes curses, afirmant que encara queda molt treball per fer. Però estan cuinant a foc lent una 'bomba' que pot ser definitiva per deixar KO a Red Bull, i convertir-se en els dominadors de la Fórmula 1, creant un cotxe invencible, amb la qual esperen celebrar el títol aquest mateix any, sense haver d'esperar 2025.
Norris haurà de continuar esforçant-se per reduir la distància que existeix amb Verstappen, que observa amb preocupació com els seus rivals directes no deixen de créixer, mentre que en Honda han perdut el rumb.
McLaren no vol donar puntada sense fil
Tanmateix, en McLaren no volen donar puntada sense fil, i saben que el marge d'error és mínim. Qualsevol equivocació pot ser fatal, i provocar que Norris perdi les seves opcions al títol.
Així que no implementaran novetats al cotxe fins que no estigui totalment confirmat que funcionen, i que no porten problemes.