Jaume Roures, soci fundador de Mediapro, va confirmar aquest dijous a la Cadena Cope que la seva productora va presentar una oferta per donar nom al nou estadi del Barça.
Segons diverses fonts, l'oferta del grup audiovisual era de 300 milions d'euros per vint anys de patrocini del nou Camp Nou. Roures, però, va apuntar que la negociació es va frenar en sec quan el Barça va exigir-li que retirés la demanda per espionatge industrial presentada el 2016 contra l'ex president blaugrana Sandro Rosell. Així, tot i que el màxim mandatari del grup audiovisual i Josep Maria Bartomeu es van reunir en diverses ocasions, l'operació mai va cristal·litzar.
Des del Barça, en canvi, es defensa que el problema principal era el finançament de la transacció: mentre el club sol·licitava els 300 milions per avançat, la productora volia pagar en terminis de 15 milions durant 20 anys.
A més, segons apunta El País, les negociacions ja s'havien paralitzat prèviament quan el Barça va interposar una demanda a Mediapro, replicada per la productora, per uns contractes de publicitat estàtica per valor d'1,5 milions d'euros.