El grup Mediapro ha anunciat que està disposat a oferir 1,5 milions d'euros a l'Associació de Clubs de Futbol Femení (ACFF) per cobrir financerament les peticions de les jugadores i evitar la vaga, a canvi d'obtenir la retransmissió de dos partits setmanals de la Primera Iberdrola.
Mediapro ho ha assegurat en un comunicat que "vol seguir apostant pel futbol femení i, de la mà de l'Associació de Clubs, vol aportar solucions per desbloquejar aquesta situació i que d'aquesta manera tant clubs com jugadores puguin seguir creixent i treballant junts en la completa professionalització de la competició". També ha indicat que "si la RFEF manté la seva oferta pels drets audiovisuals de cadascun dels clubs de la Primera Iberdrola, el Grup MEDIAPRO alliberaria a l'Associació i els seus clubs dels compromisos adquirits".
Per Mediapro "el futbol femení ha de seguir el seu camí cap a la professionalització i requereix d'un pacte global que comprometi a totes les parts i que s'estengui més enllà de la durada dels contractes pels drets audiovisuals".
Precisament Mediapro va adquirir el passat març els drets audiovisuals dels clubs que pertanyen a la ACFF -tots menys l'Athletic Club, el Barça i el Tacón, a canvi de 2.437.500 euros per cadascuna de les properes tres temporades, però al setembre va denunciar que la Federació Espanyola de Futbol va començar a fer ofertes econòmiques als clubs per fer-se amb aquests drets.