És temps de canvis en el món del futbol i en els patrocinis que tants diners mouen. Leo Messi i Cristiano Ronaldo ja han fet una passa al costat i el futbol modern busca nous ídols, tot i que l'astre argentí estigui marcant tendència a l'Inter Miami i que el portuguès segueixi a un ritme golejador brutal a l'Aràbia Saudita. Per aquesta raó, i tal com va passar amb Erling Haaland ara fa una temporada o amb Kylian Mbappé i Nike, és Adidas qui ha mogut fitxa i qui ha anunciat ja la seva aposta.

Com no podria ser d'una altra manera, és Jude Bellingham l'home en qui ha invertit la marca alemanya per patrocinar-los, sent el britànic el seu nou rei després que Leo Messi ja hagi deixat enrere els seus millors anys al món del futbol. Amb l'arribada de Bellingham al Reial madrid, l'ex del Borussia Dortmund ha començat a deixar de vestir Puma per fer-ho d'Adidas i sembla que aquest canvi li està resultant molt profitós.

Jude Bellingham, celebrant un gol contra el Nàpols durant un partit de Champions League / Foto: EFE - Juanjo Martín

Jude Bellingham, el nou rei d'Adidas

Bellingham era un interior molt talentós a alemanya, però amb la seva arribada al Reial Madrid s'ha convertit en un fals davanter, sorprenent a tothom amb una capacitat golejadora per un jugador que no és un golejador i que, a més a més, cal recordar que té tan sols 20 anys. Bellingham suma un total de 17 gols entre els 25 partits que ha jugat entre totes les competicions en la present temporada i, evidentment, tots els ha fet vestint d'Adidas i amb les seves botes Adidas.

La marca de les tres ratlles buscava grans referents i, amb Nike comptant ja amb Vinícius Júnior, Rodrygo o altres estrelles juvenils com Bukayo Saka o Gavi, Adidas suma la nova estrella del Reial Madrid a la seva cartera de patrocinadors. D'aquesta manera, la multinacional s'assegura un puntal per seguir donant continuïtat a la seva batalla amb Nike durant els pròxims anys, sent aquesta firma una de clau en vista que Bellingham ja està marcant un abans i un després tot i acabar d'arribar a les dues dècades d'edat.

Jude Bellingham, celebrant el tercer gol del Reial Madrid davant el Cadis durant un partit disputat al camp dels andalusos / Foto: EFE

Mentrestant, Cristiano Ronaldo per Nike i Leo Messi per Adidas, resultaran un gran estalvi de diners un cop es retirin perquè, aleshores, ambdues marques tornin a buscar icones en noms que poden marcar la pròxima generació com Messinho, Endrick, Kendry Páez o Vitor Roque.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!