Després d'una temporada en què, malgrat les normatives i restriccions imposades per cada país, World Padel Tour va aconseguir completar un ambiciós calendari amb 19 tornejos, 5 d'ells internacionals, en els quals va poder reunir centenars de milers d'aficionats de tornada a les grades, des d'aquest dimarts l'Island Gardens Club & Marina de Miami acollirà la primera de les 27 proves de la desena temporada del World Padel Tour, la més internacional de la seva història amb un total de 16 tornejos WPT a disputar fora del territori espanyol. Aquesta cita suposa el retorn del millor pàdel professional a terres nord-americanes després de la seva última visita el 2017, i confirma l'expansió internacional del circuit, que comptarà amb més tornejos i més seus internacionals que mai.

L'objectiu és buscar l'equilibri entre les seus consolidades i les noves seus perquè seguir fent del pàdel una disciplina global recolzada per una sòlida indústria. Miami serà la primera prova d'un calendari per a la història, amb un total de 13 països allotjant una competició oficial, entre ells Dinamarca, Àustria i Holanda, que s'estrenaran com sedi. A més, els Estats Units, Espanya, Suècia, Bèlgica, França, Portugal, Itàlia, l'Argentina, Mèxic i una regió de l'Orient Mitjà per confirmar acolliran almenys una prova del cor blau el 2022. L'Estrella Damm Master Final de Barcelona llançarà el teló el desembre a la temporada més extensa en la història del pàdel professional, que estarà formada per 24 proves puntuables en formats Open i Master, i tres tornejos d'exhibició, el disputat la passada setmana a Acapulco (Mèxic) i dos més a Bèlgica i Finlàndia.

Aquest any també serà un any històric per al pàdel femení. / Pixabay

Més pàdel femení i més accessible

El 2022 serà també un any històric per al pàdel femení, ja que les seves 23 proves s'emetran per complet i de forma gratuïta a través de l'OTT oficial del circuit. Així mateix, l'app WorldPadelTourTV també retransmetrà en obert les fases de setzens i de vuitens de final del quadre masculí, que permetran ampliar les més de 60 milions de visualitzacions en directe i a la carta registrades la temporada passada. En aquest sentit, l'aposta de World Padel Tour per apropar el pàdel als aficionats a través de la creació de continguts (tant en espanyol com en anglès) ha obtingut una gran resposta, amb més de 225.000 usuaris registrats en els dos primers mesos d'activitat de WorldPadelTourTV.