Michel Sánchez està veient com els seus malsons es fan realitat. Quan va finalitzar la passada temporada, confiava a poder conservar les seves principals figures, i que el Girona pogués aspirar a fer història de nou. Però de moment ja ha hagut d'acomiadar-se d'Aleix García, Savio Moreira, Yan Couto, Eric García i Pablo Torre, i pròximament també serà el torn d'Artem Dovbyk, que té un acord tancat amb l'Atlètic de Madrid.
Encara que el més preocupant no són les vendes que s'han concretat, sinó la falta de fitxatges estel·lars. Ara per ara han anunciat a Gabriel Misehouy, Donny Van de Beek, Abel Ruiz i Ladislav Krejci, que clarament no compensen les pèrdues que s'han produït. I els dos següents fitxatges que estan a prop de concretar-se tampoc conviden l'esperança. Perquè en aquests moments, Quique Cárcel té molt avançada l'arribada de Bryan Gil.
En el seu moment va arribar a ser considerat com una de les grans perles del futbol espanyol, i fins i tot va debutar amb 'La Roja' de la mà de Luis Enrique. Però ha passat molt temps, i no ha estat capaç de mantenir aquesta progressió. El Tottenham Hotspur va fer una important inversió per firmar-lo, i en la Premier League mai no ha estat capaç de demostrar el seu talent, motiu pel qual ha estat descartat per Ange Postecoglou, i haurà d'anar-se'n de Londres.
Va passar a préstec pel València i pel Sevilla, i no va aconseguir refermar-se, així que costa creure que a Montilivi pugui fer oblidar Savinho, encara que no s'ha d'oblidar que tan sols té 23 anys. D'altra banda, també hi ha un acord pràcticament tancat amb el Saragossa per assegurar-se el desembarcament d'Alejandro Francés, un dels millors defenses en l'última edició de La Liga Hypermotion, i que per fi pot fer el salt a La Liga EA Sports.
És molt polivalent, i donaria moltes alternatives a Michel a la rereguarda, però no es pot descuidar que passaria de jugar en segona divisió, a disputar la Champions League, un canvi molt radical.
Gil i Francès suposaran una inversió d'uns 14 milions d'euros
El Girona haurà de realitzar una inversió propera als 14 milions d'euros per poder portar ambdós. Gil seria l'operació més costosa, ja que destinaran 11 'quilos' perquè arribi de nou a Espanya.
Francès, en canvi, tan sols costarà tres milions, sense comptar els variables que seran inclosos en l'acord.