Discussió, tensió i problemes entre José Mourinho i Paul Pogba. L'evidència de la mala relació entre tots dos s'ha exemplificat en el retrobament a l'entrenament després de l'eliminació del Manchester United de la Copa de la Lliga.
Mirades creuades, sense salutació i finalment una discussió amb males cares entre tots dos. La relació comença a ser insuportable i sembla que abans d'aquest hivern hi haurà un divorci. O Mourinho marxa o ho farà Pogba.
JUST IN!
— Sky Sports News (@SkySportsNews) 26 de setembre de 2018
Frosty footage just in from @ManUtd's training session between Paul Pogba and Jose Mourinho…
What has been said between the pair this morning? pic.twitter.com/nRiTEgDJlH
Pogba s'apropa al Barça
I entre els qui treuen el cap està el Barça. El club blaugrana ja es va interessar en el migcampista francès aquest estiu, però al final no hi va haver un apropament definitiu.
El nou afer amb Mourinho sembla que podria obrir la porta de sortida a Pogba. Precisament el diari britànic Daily Mail afirma que el mateix Pogba ja li va comunicar a l'entrenador portuguès i als dirigents del United que volia marxar al Barça.
Veurem què acaba passant. Mourinho al carrer o Pogba canvia d'aires. Els propers mesos seran calents a Manchester.