El FC Barcelona ha presentat aquest dijous el seu nou operador mòbil virtual en l'àmbit global, Barça Mobile, en un acte en què han participat Joan Laporta, president del club blaugrana, Ruslan Birladeanu CEO de New Era Visionary Group (NEVG), i Joaquín Colino, director general B2B de MasOrange. A través de Barça Mobile s'oferiran serveis exclusius als aficionats i socis blaugrana. El primer, la denominada Global Travel eSIM, una targeta virtual que permet tenir connectivitat mòbil a Internet, una tarifa plana, a més de 170 països.

Durant l'acte, s'ha activat l'app de Barça Mobile, per a iOS i Android, a través de la qual es podran adquirir tots els serveis que s'aniran anunciant en les setmanes vinents, així com l'esmentada targeta virtual, ja disponible.

Barça Mobile Joan Laporta FC Barcelona
Joan Laporta, durant la presentació de Barça Mobile / Foto: FC Barcelona

Joan Laporta: “És una mina d'or”

Joan Laporta s'ha mostrat molt satisfet amb el projecte de Barça Mobile, “un pas més cap endavant en el procés de transformació digital. És una línia de negoci que representa una autèntica mina d'or. No només transmetem informació als nostres socis, sinó que també reafirmem el nostre compromís amb la innovació i les noves tecnologies”, ha afirmat el president blaugrana. “Som molt confiats que serà una línia de negoci del FC Barcelona que donarà servei als nostres socis i aficionats”.

El proveïdor de Barça Mobile és NEVG, també implicada en l'explotació del 350 seient VIP del Spotify Camp Nou. “No som només cap altre proveïdor de telecomunicacions, volem crear una experiència, una connexió real entre el Barça i els seus aficionats, una xarxa que transcendeixi fronteres i ens mantingui units”, ha declarat Ruslan Birladeanu. “És una plataforma dissenyada per oferir un ampli ventall de serveis que connectin els aficionats amb el club a un nivell més profund. Ho ha demostrat en el camp, ho ha demostrat en la seva gestió i, avui, fem un pas més per revolucionar la forma que els culers es connecten amb el món”, ha afegit.

Barça Mobile Joan Laporta Foto FC Barcelona
Joaquín Colino, Joan Laporta i Ruslan Birladeanu / Foto: FC Barcelona

Un Spotify Camp Nou amb una connectivitat d'elit

El tercer actor implicat és Orange, que s'encarregarà de tota la connectivitat de l'Spotify Camp Nou. Joaquín Colino, director general B2B de MasOrange, ha donat alguns detalls del projecte. “Combina tecnologia i innovació al món de l'esport. L'Spotify Camp Nou podrà donar servei a més de 100.000 persones alhora, una cobertura equivalent a la que tenen ciutats com Girona o Lleida. És el sistema de cobertura per a estadis més gran del món. L'usuari es podria descarregar una pel·lícula Full HD en menys de 2 minuts”, ha explicat Colino.

“Ens permetrà que el nou Spotify Camp Nou estigui equipat amb una connectivitat 5G de primer nivell. Confirma que el Barça ha fet una aposta decidida perquè l'Espai Barça sigui un Hub d'innovació internacional”, ha afegit Joan Laporta.

 

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!