Els líders de Nike s'han reunit amb Joan Laporta per discutir la planificació de la plantilla, i li han demanat l'arribada d'alguna estrella que multipliqui la venda de samarretes. Així mateix, també han sol·licitat al president del Barça que prescindeixi dels serveis d'Anssumane Fati, que no entra en els plans d'Hans-Dieter Flick, i a més de ser un problema per l'elevat salari que percep, està ocupant el dorsal '10', el més important en la història de l'entitat.

En la multinacional americana estaven acostumats a veure com aquesta samarreta era la més venuda cada any, ja que durant moltes temporades va ser propietat de Leo Messi, l'ídol de l'afició, i prèviament va ser propietat de Ronaldinho Gaúcho, qui també és considerat com una llegenda en el Camp Nou. Però ara, ja ningú no està interessat en comprar-la, a causa que la té l'ex del Sevilla i del Brighton & Hove Albion, que ha passat de ser considerat com la gran esperança, a ser un simple suplent.

Ja ningú no confia que l'internacional espanyol pugui arribar a ser algun dia l'estrella mundial que prometia en els seus inicis, i la decisió de llançar-lo està presa des de fa temps. I en Nike tenen molt clar qui mereix ser el nou propietari del número '10', que en el passat també van lluir cracs com Michael Laudrup, Diego Armando Maradona, Juan Román Riquelme, Rivaldo, Romario o Luis Suárez Miramontes. I l'elegit és Lamine Yamal.

Lamine Yamal Barça / Foto: FC Barcelona
Lamine Yamal

Ara mateix, l'hispanomarroquí és el futbolista més aclamat en el Barça, i pràcticament a tot el planeta. En qüestió de poc més d'un any, s'ha convertit en una promesa amb un enorme potencial, a estar considerat entre els millors atacants del planeta, i ser un aspirant a la Pilota d'Or. Té un impacte mediàtic increïble, i això ha provocat que la gran obsessió de Laporta i de Deco sigui ampliar el seu actual contracte, que expira el 2026.

Nike demana que facin tot el que sigui necessari, i paguin tot el que el futbolista de 17 anys i el seu agent, Jorge Mendes, sol·liciten. Perquè no es poden permetre el luxe de perdre'l.

Nike vol que Lamine sigui el '10' del Barça a partir del següent curs

Així mateix, Nike també ha exigit al Barça que estudiï la possibilitat de donar-li el número '10' a Lamine a partir del següent curs, sempre que aconsegueixin donar sortida a Ansu.

Lamine Yamal

Perquè, malgrat que seria una enorme pressió i responsabilitat, Yamal ha demostrat que està preparat. I és el successor natural de Messi.