En els últims anys, ha sigut habitual veure com el Reial Betis treia moltes samarretes cada temporada, fins i tot, algunes amb alguna temàtica original o, com a mínim, gens habitual. El que ningú esperava és que el club andalús poses a la venda una col·laboració amb Naruto, un dels mangues més famosos del món.
Ho farà com a part de la seva nova campanya d'expansió arreu del món i amb l'objectiu de fer més popular al Betis en la cultura nipona. El comunicat emès per l'equip sevillà ho explica així: "El Club ha llançat aquesta peça d'edició limitada que pretén fer una picada d'ullet a la cultura japonesa i a un dels seus personatges més icònics de l'univers manga amb motiu de la II Reial Betis Week de Tòquio, el projecte d'expansió internacional que durant aquests dies s'està desenvolupant a la capital nipona".
Venda d'unitats limitada
Qui vulgui comprar aquesta nova samarreta s'haurà d'afanyar, ja que el Betis només posarà a la venda 845 unitats entre botigues físiques i de compra en línia, per tant, sens dubte, serà una peça de col·leccionista que molts no voldran deixar escapar. A més, el preu del producte serà de 90 € per als adults i de 85 € per als nens, com ja és habitual.
Ara el dubte està en quina funció tindrà aquesta peça de roba, ja que el comunicat no ho especifica. Ara bé, sembla improbable que sigui feta servir durant un partit de primera divisió. És possible que sigui una samarreta per als entrenaments o per als escalfaments d'abans d'un partit.
Altres casos de col·laboracions en samarretes
A les últimes temporades hem tingut molts exemples de samarretes atípiques o col·laboracions inimaginables. Per exemple, des que el Barça té com a patrocinador a Spotify, ha portat diversos noms a la samarreta, com ara Rosalia, Rolling Stones, Drake, Karol G o Coldplay. Si ens quedem a la música, podem trobar molts altres exemples com Iron Maiden amb el West Ham, Oasis amb el Manchester City o The Stone Roses amb el Manchester United.
En el cas del Betis, és habitual que cada temporada treguin una samarreta especial. Per exemple, l'any passat van posar al mercat una samarreta sostenible amb l'objectiu de promoure l'ecologia i el sosteniment del medi ambient. El seu nom era 'Betis Forever Green'.