El Barça ja ha aconseguit el gran objectiu que s'havia marcat pel curs 2022/23: guanyar la Lliga Santander. Han hagut de passar tres anys i diversos canvis a la banqueta, com també una revolució de la plantilla, perquè els culers poguessin tornar a celebrar que eren campions de la competició regular. Però, la feina encara no s'ha acabat. Encara queden partits perquè els blaugrana demostrin aquesta solidesa que els ha fet triomfar.
Mentre sobre la gespa el Barça vol continuar donant alegries a l'afició, als despatxos, no hi ha descans. Joan Laporta és conscient de la gran temporada que ha fet el seu equip, però els problemes econòmics del club i l'emigració a l'Olímpic de Montjuïc empeny la directiva a buscar nous ingressos i patrocinadors. Fa mesos, el president tancava un acord amb Spotify, que a més, complementaria el nom oficial de l'estadi, però ara, firma el contracte amb una de les empreses tecnològiques més potents.
Philips també patrocinarà la samarreta del Barça
Un dels grans canvis que va executar la directiva actual va ser el canvi de Rakuten per Spotify com a patrocinador principal del club, però també de la samarreta que llueixen els jugadors. Però, ara, l'equipació blaugrana també patirà un nou canvi, després que Beko deixés d'estar present a les mànigues. Tal com explica Mundo Deportivo, el Barça ha arribat a un acord amb Philips, una de les marques tecnològiques més prestigioses a nivell mundial.
Però, què guanyarà el Barça amb aquest nou acord amb Philips? Doncs, segons l'esmentada font, els blaugrana ingressaran 8 milions d'euros durant el primer any, 10 el segon, 12 el tercer i quart i, 14 milions el cinquè any. És primordial que els culers arribin a acord amb patrocinadors i marques de referència per tal de rebre quantitats econòmiques molt potents que ajudin el club a recuperar-se de la crisi econòmica que pateix i, que acostin Laporta a complir un dels seus somnis: el retorn de Leo Messi.
La firma amb Philips acosta Messi
És evident que el Barça no es pot permetre el retorn de Leo Messi sense l'entrada de nous ingressos. I, des de fa mesos, la directiva treballa perquè l'argentí es torni a vestir de blaugrana després de la seva etapa discreta al PSG. La firma del contracte amb Philips acosta Messi al Barça, ja que el club tindrà més marge de maniobra, a més que l'arribada de l'argentí també farà que tots els ulls tornin a estar focalitzats a l'entorn barcelonista.
Mentre Laporta espera que Javier Tebas i la Lliga Santander donin el seu vistiplau al pla de viabilitat econòmica que va presentar el club, l'acord amb Philips és or pel Barça, que rebrà molts ingressos per la marca holandesa, que tornarà a ocupar la màniga de la samarreta blaugrana després que Beko no continués lligat al club.