El Betis és més a prop que mai de tornar a disputar la Champions League, per primera vegada en dues dècades. Després de la golejada contra el Valladolid, i aprofitant la derrota del Vila-real davant el Celta de Vigo, actualment es troba a la cinquena plaça en la classificació de LaLiga EA Sports, que donaria accés a la màxima competició continental. I tampoc no descuiden que tenen una oportunitat fantàstica de conquerir un nou títol.

Perquè continuen vius en la Conference League, on hauran d'enfrontar-se a la Fiorentina en semifinals, i en una hipotètica final, el més probable és que hagin de jugar contra el Chelsea. Manuel Pellegrini ha aconseguit crear un bloc sòlid i regular, pràcticament inexpugnable, encara que ja estan pensant en els primers reforços que desitgen concretar. I un dels jugadors que ha estat vinculat constantment al Benito Villamarín és Pau Víctor.

Pau Victor
Pau Victor

La zona on desitgen portar noves cares és l'atac, ja que és pràcticament impossible que puguin retenir Antony dos Santos quan finalitzi l'acord de cessió amb el Manchester United, mentre que altres cracs com Ezequiel 'El Chimy' Ávila o Ez Abde també tenen moltes opcions de dir adeu, ja que no tenen la continuïtat que desitjarien. I el futbolista del Barça és un dels noms que controla la directiva verd-i-blanca per ocupar aquest lloc.

Té decidit que no seguirà en el Camp Nou, on considera que Hans-Dieter Flick el va enganyar. L'estiu passat va completar una pretemporada fantàstica, marcant molts gols, i firmant actuacions estel·lars davant rivals de la magnitud del Manchester City, del Reial Madrid o de l'AC Milan. I no va tardar a rebre ofertes per canviar d'aires, però el tècnic alemany el va convèncer perquè es quedés, garantint-li que seria important en les rotacions.

Pau Víctor

Una cosa que no ha passat, veient que Pau Víctor ha estat una de les peces menys utilitzades de la plantilla, i ha estat l'última opció per a l'atac, per darrere, fins i tot, d'Anssumane Fati, com es va veure contra el RCD Mallorca.

Pellegrini demana al Betis que s'oblidi de Pau Víctor

La possibilitat d'acabar en el Betis semblava ser del complet grat de Pau Víctor, encara que ara tot ha quedat paralitzat, després de conèixer-se que Pellegrini ha demanat que s'oblidin d'ell.

I és que prefereix portar algú amb més experiència en l'elit, i que pugui garantir més de 10 dianes per campanya.