Peter Lim té la intenció de continuar fent negoci amb el València, i de traspassar els millors jugadors de la plantilla, com ja va fer en el passat. I també pretén deixar sortir a les perles més prometedores que hi hagi a la pedrera, una font inesgotable de talent, i que hagi estat el principal suport del primer equip durant els últims anys, i el motiu pel qual han pogut competir en La Liga EA Sports, malgrat la falta d'inversió en nous fitxatges.

Cracs com José Luís Gayá, Javi Guerra, Cristhian Mosquera, Hugo Guillamón o Yarek Gasiorowski, que estan consolidats en la disciplina de Carlos Corberán, han sortit de Paterna. I hi ha molts més diamants que esperen pacientment la seva oportunitat en l'elit, mentre juguen en el filial o en el juvenil. Un dels casos més destacats és el de David Otorbi, que ja va poder debutar de la mà de Rubén Baraja el curs anterior.

David Otorbi

Va trencar diversos rècords de precocitat, ja que tan sols tenia 16 anys en aquell moment, i ara, amb 17, ha de conformar-se amb jugar al segon equip, que competeix a Segunda RFEF. Però no s'ha d'oblidar que continua sent un nen, ja que va néixer en l'any 2007, i la progressió i el potencial que té és enorme. Per aquesta raó, hi ha molts equips que s'han interessat en el seu fitxatge, i que desitgen treure'l de Mestalla pròximament.

L'últim equip en mostrar interès per l'hispanonigerià, que va compartir vestidor amb Pau Cubarsí, Lamine Yamal o Marc Bernal en les categories inferiors de 'La Roja', és l'Aston Villa. Monchi continua buscant a joves promeses amb un futur espectacular, com va fer durant la seva etapa al Sevilla, i l'últim objectiu que s'ha marcat és el d'aquesta perla 'ché', per la qual poden fer una inversió important en el mercat d'estiu.

Monchi Sevilla EFE
Monchi

Lim, lluny de tancar les portes de sortida a Otorbi, està disposat a permetre la seva venda sempre que rebi una compensació econòmica que sigui interessant per al València.

El València sol·licitarà cinc milions d'euros per Otorbi

Per ser més exactes, la quantitat que el València sol·licitarà perquè Otorbi pugui mudar-se a Birmingham és d'uns cinc milions d'euros. I en Villa Park semblen estar disposats a realitzar aquesta inversió.

Així que aviat podem veure'l a les ordres de Unai Emery, i provant sort en la Premier League.