Un dels futbolistes que descansarà menys de 72 hores per al partit contra l'Osasuna de dijous a les 21 hores és Robert Lewandowski. En principi, el davanter polonès tornarà a Barcelona després del partit de la seva selecció de dilluns a la nit contra Malta, en el que serà el segon partit per intentar classificar-se al Mundial de 2026.
Amb el que no comptava ni Lewandowski ni el Barça és amb una possible lesió. El màxim golejador de la Lliga va ser substituït al minut 85 després de marcar l'únic gol del partit per unes molèsties al bessó, zona on Lewandowski acostuma a tenir problemes. És una situació complicada, ja que el Barça té alguns jugadors que no arribaran en les condicions ideals per a jugar contra l'Osasuna en un partit vital per a la consecució de la Lliga.

A Polònia li resten importància
Tot i això, la selecció polonesa li ha tret importància i, segons el seleccionador Michal Probierz, jugarà el següent partit: "Lewandowski va tenir una lesió menor. Però no és gens greu i crec que podrà jugar el pròxim partit. Això no és res de nou i cal felicitar-lo per presentar-se al camp d'entrenament i fer tot el que pot per a reconstruir l'equip i ser un punt fort de l'equip nacional".
També el mateix Lewandowski s'ha encarregat de dir que està bé i llest per al que ve, tot i admetre, per una altra banda, que fa temps que té aquestes molèsties: "He tingut alguns problemes durant tres partits, però avui ha anat millor. Al final, era millor deixar-lo anar perquè res no empitjorés. Crec que tot hauria d'estar bé. Espero que no sigui un gran problema".
🔵🔴🇵🇱 Robert Lewandowski: “I've had some problems for three matches, but now it’s better. In the end, it was better to rest a little so things don't get worse”.
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) March 22, 2025
“I think everything will be fine, and I hope it's nothing serious”. pic.twitter.com/dnnqIjvXiF
Rotacions necessàries
Aquesta temporada, Flick està administrant a la perfecció els minuts de Lewandowski, ja que juga menys, però marca més gols. Si mirem a la Lliga, Lewandowski ha jugat 26 dels 27 partits, on ha estat titular 25 cops. La diferència està en què ha estat substituït fins a 12 vegades, és a dir, gairebé en la meitat de partits. A més, a la Copa del Rei només ha jugat dos partits, donant oportunitats a davanters com Ferran Torres.
Ara està per veure quants minuts tindrà en els següents partits, ja que el següent per al Barça són 5 partits de tres competicions diferents en només 14 dies.