El Barça veu cada vegada més a prop el retorn a casa seva, l'Spotify Camp Nou. L'exili a l'Estadi Olímpic Lluís Companys de Montjuïc viu els seus últims mesos, amb el club blaugrana assegurant que està treballant per "tornar abans que s'acabi l'any". De fet, ja es coneixen (quasi) tots els detalls sobre com serà aquest traspàs. Elena Fort, vicepresidenta del club, i Joan Sentelles, director d'operacions de l'Espai Barça, han donat tota la informació necessària per poder materialitzar aquest anhelat retorn en una roda de premsa extensa des de l'Auditori 1899.
El Barça desvela el preu dels abonaments per al retorn a l'Spotify Camp Nou
A banda de confirmar quins són els timings que té sobre la taula el club per al retorn a l'Spotify Camp Nou, un dels punts més destacats que han tocat Elena Fort i Joan Sentelles és el preu dels passis per al segon tram de temporada, que ja es jugarà al nou feu culer, que inicialment tindrà una capacitat de 62.000 espectadors, dels quals 45.000 seran per als socis i sòcies culers (40.000 per a la Champions League). Els preus, que van des dels 260 euros en els dos gols fins als 755 de la tribuna, correspondran a la segona volta de LaLiga EA Sports, la Copa del Rei de manera íntegra i les eliminatòries directes de la Champions League, sempre que l'equip superi la primera fase. Els socis tindran la possibilitat de demanar un passi que inclogui només les competicions de Lliga i Copa.
Cal destacar que tots els socis i sòcies del Barça tindran l'oportunitat d'obtenir un passi per a l'Spotify Camp Nou mentre estigui en obres, tal com ha succeït aquestes dues temporades a Montjuïc. És a dir, que els abonaments assignats a l'antic estadi blaugrana continuaran suspesos fins que el camp estigui acabat al 100%. Si els socis i sòcies que tenien un seient fix a l'antic Spotify Camp Nou opten per no adquirir un passi fins que les obres estiguin acabades, no perdran la seva plaça.
Una recompensa per als assistents a Montjuïc i un únic sorteig
Per tant, a partir de l'11 d'octubre i fins al 23, s'obrirà un procés de sol·licitud per a tots als socis i sòcies del Barça que vulguin tenir un passi per a l'Spotify Camp Nou. Ara bé, els 17.699 socis que van comprar un abonament per a l'Estadi Olímpic a la campanya 2023-24 no hauran de fer la sol·licitud, ja que tenen la plaça reservada, tal com va garantir el club.
En el cas que la demanda superi l'oferta disponible (45.000 per a les competicions domèstiques i 40.000 per a la Champions League), es durà a terme un sorteig únic el 24 d'octubre per al que resta de temporada, en el qual no participaran els 17.699 socis esmentats anteriorment, sempre que vulguin prolongar el seu abonament. És a dir, no es farà un sorteig partit per partit entre tots els que hagin demanat un passi. L'assignació serà fixa per a la resta de la campanya.