Ja fa un temps que cada Clàssic entre el Barça i el Reial Madrid té una sorpresa amagada. I qui fa un gest especial per a aquest partit tan especial és el club blaugrana, que a través d'Spotify, el patrocinador principal de la samarreta culer, creen una equipació diferent amb un dels cantants del moment. I ja han passat fins a cinc artistes o grups per la panxa dels futbolistes culers, ara el proper que agafa molts números de ser protagonista és Taylor Swift.
Taylor Swift, candidata número 1 a ser protagonista al Clàssic
RAC1 ha avançat que Taylor Swift es postula com a principal candidata a agafar el lloc d'Spotify a la samarreta del Barça per al pròxim Clàssic. Serà al partit de la 35a jornada de LaLiga EA Sports que es disputarà a Montjuïc i el duel es jugarà el dissabte 10 el diumenge 11 de maig, encara amb data sense confirmar.

És una acció que el Barça acostuma a fer als Clàssics i que arriba d'un acord amb la companyia de reproducció de música per streaming. Tot i això, encara que ara mateix Taylor Swift és la candidata número 1 per aconseguir a aquest lloc privilegiat no és l'única. I s'estan valorant altres candidats.
S'han anat parlant de dos candidats més que ja tenim sobre la taula i que s'han anat rumorejant en els últims mesos. El cantant Ed Sheeran i el raper Travis Scott són els dos altres noms que poden ser protagonistes en el proper Clàssic.

Els cantants d'Spotify i el Barça
El Barça que ha adoptat la nova aposta per les samarretes especials per als Clàssics com una fórmula d'èxit. Les edicions que s'han fet fins ara han tingut una gran repercussió a nivell mediàtic, però també a nivell econòmic. Unes samarretes venudes a un alt preu i amb un nombre limitat d'unitats.
Estem parlant que el Barça i Spotify van començar aquest negoci als Clàssics l'octubre del 2022, quan es van presentar al Santiago Bernabéu amb una samarreta on el cantant Drake era l'epicentre. També van tenir un grandíssim èxit les samarretes de Rosalía, els Rolling Stones, Karol G i Coldplay.

I aquesta aposta continuarà els anys entrants, ja que Spotify continuarà al costat del Barça i es continuaran repetint els Clàssics entre el club blaugrana i el Reial Madrid. I, per tant, el negoci culer de les samarretes continuarà existint i els diners seguiran entrant a la caixa del Barça. Una fórmula d'èxit rodona per al club blaugrana.