Valentino Rossi continua estant molt involucrat en tots els esdeveniments que es produeixen en MotoGP. Perquè cal recordar que és el propietari d'un equip privat, el Pertamina Enduro VR 46 Racing Team, on han pogut celebrar dos podis en els últims Grans Premis, el de l'Argentina i el dels Estats Units, gràcies a Franco Morbidelli i a Fabio Di Giannantonio, respectivament. Però el treball del mític '46' no acaba aquí.

També s'està encarregant d'assessorar l'alumne més avantatjat de la seva acadèmia, Francesco Bagnaia, l'únic que pot presumir d'haver arribat a ser campió en la categoria reina. És el seu protegit, i ambdós mantenen una relació molt propera, com es pot comprovar cada vegada que coincideixen. I ara, més que mai, necessita l'ajuda del seu mentor, ja que està sent incapaç de suportar la pressió que suposa tenir un company d'equip com a Marc Márquez.

Pecco Bagnaia GP Solidario de Barcelona
Pecco Bagnaia

Des de l'aterratge del '93' al box de l'equip oficial de Ducati, 'Pecco' se sent desplaçat i ignorat, i ha deixat de ser el protegit de Davide Tardozzi i de Gigi Dall'Igna. Una situació que no està sent gens senzilla per a ell, ja que estava acostumat a ser el pilot referencia dins de la marca de Borgo Panigale. I ha demanat ajuda a 'El Doctor' per provar de superar el de Cervera, i poder tornar a conquerir el trofeu.

Rossi ha col·laborat amb el seu compatriota i li ha donat una sèrie de consells per millorar la seva regularitat, una cosa que està donant bon resultat, ja que encara no se n'ha anat a terra, i, en especial, per poder vèncer la guerra particular que existeix amb l'ex del Gresini Racing Team i del HRC Honda Factory Team. I 'Vale' també li ha deixat molt clar que el torinès s'haurà de valer per si mateix, ja que no tindrà gaires ajuts.

Marc Márquez Ducati
Marc Márquez

Perquè el nou vegades campió del Món ha estat el primer que ha deixat ben clar a Bagnaia que en el Ducati Lenovo Team prefereixen que sigui Marc qui celebri un nou títol.

Rossi confia en Bagnaia per mantenir el seu rècord

Rossi confia plenament en el talent i en les habilitats de Bagnaia, i espera que l'ajudi a mantenir el seu rècord. Perquè l'espanta la idea que Marc pugui arribar a igualar-lo en trofeus, i també, en el nombre de victòries aconseguides.

Així que ambdós s'estan ajudant mútuament.