Xavi Hernández segueix sumant títols com a entrenador. El de Terrassa ha aconseguit la Lliga amb l'Al-Sadd després de la seva victòria contra l'Umm-Salal i assegurar-se el trofeu matemàticament.
Sisè títol com a entrenador
"Hem escrit una nova història per a l'Al-Sadd. Estic feliç de guanyar el títol de Lliga per primera vegada com a entrenador després de fer-ho com a jugador", va assegurar Xavi.
في ايديه الدرع و يماري .. باركوا له يا جماهيره 🤍🖤
— 🏆 #75 Al Sadd SC | نادي السد (@AlsaddSC) March 8, 2021
صباحكم #البطولة_75 🏆#CHAMP15NS #السد pic.twitter.com/XKBy2ZOOwD
Aquesta temporada ha suposat la del domini clar del conjunt dirigit pel català al futbol qatarià. Des del 2019 que està al capdavant de l'Al-Sadd, Xavi ha guanyat fins a sis títols: una Lliga, dues Copes, una Copa de l'Emir, una Copa del Xeic i una Copa de les Estrelles.
🏆 #AlSadd crowned champions of 2020-21 #QNBStarsLeague#CHAMP15NS #Title75 https://t.co/wkIN17arQjpic.twitter.com/drPz1OTXeI
— 🏆 #75 Al Sadd SC | نادي السد (@AlsaddSC) March 7, 2021
"Estic content d'estar en aquest grup de jugadors, dirigents, personal tècnic i mèdic. El nostre objectiu és guanyar tots els tornejos en els quals participem. Vull tenir un agraïment especial als aficionats que han donat suport a l'equip amb tota la seva força durant tota la temporada i també en el partit del campionat contra l'Umm-Salal", ha explicat.
Al seu compte de les xarxes socials també ha volgut escriure un missatge acompanyat de fotografies dels seus jugadors i del staff tècnic celebrant la victòria: "Som campions de Lliga. La Lliga QNB Stards és nostra, Al-Sadd. Quina temporada! Molt orgullós d'aquest increïble equip".
Un dels futbolistes que ha estat clau és Santi Cazorla, que va fitxar l'estiu passat procedent del Vila-real. El veterà migcampista suma més títols al seu palmarès com a jugador i confirma la seva superioritat en una Lliga com aquesta. Durant la primera volta del campionat domèstic, Cazorla va ser escollit com el millor i té números per repetir-ho en la segona volta.
Imatge principal: Xavi celebra el títol / @xavi