Martín Zubimendi s'ha convertit en un dels grans desitjats del futbol espanyol. El seu rendiment en la Reial Societat, consolidat en les últimes temporades tant en LaLiga com en competicions europees, ha cridat l'atenció d'alguns de grans del continent. I en el panorama nacional, dos gegants com l'Atlètic de Madrid i el Reial Madrid estan disposats a entaular una batalla directa pel seu fitxatge aquest estiu.

El migcampista de 26 anys representa un perfil cada vegada més cotitzat: ordre, intel·ligència tàctica, lideratge silenciós i regularitat. La seva capacitat per dominar el ritme del joc i la seva fiabilitat en la base de la jugada l'han convertit en una peça clau del sistema d'Imanol Alguacil. Ara, davant de l'interès creixent dels grans, la Reial Societat sap que retenir-lo serà una tasca molt complicada.

Zubimendi
Zubimendi

L'Atlético ho vol per acompanyar Barrios

En l'Atlètic de Madrid, el nom de Zubimendi figura al cim de la llista de reforços prioritaris. Diego Simeone busca renovar l'eix del centre del camp amb un perfil de garanties, i veu en el donostiarra el company ideal per potenciar la projecció del jove Pablo Barrios, una de les grans aparicions blanc-i-vermelles de la temporada.

Amb l'equip necessitant més control i criteri en la medul·lar, Zubimendi encaixa perfectament en l'evolució que Simeone vol per al seu model de joc. El club madrileny està disposat a negociar amb la Real, encara que si no hi ha acord, contempla seriosament la possibilitat d'activar la seva clàusula de rescissió, fixada en 60 milions d'euros.

Zubimendi
Zubimendi

El Reial Madrid veu en ell una peça complementària

El Reial Madrid, per la seva part, no perd de vista l'internacional espanyol. Encara que el centre del camp blanc compta amb noms consolidats com Camavinga, Valverde i Tchouaméni, la direcció esportiva considera que Zubimendi ofereix un perfil més pur de migcampista posicional, ideal per a determinats contextos de partit i com a alternativa estructural per al futur.

Des de la T4 es valora la seva maduresa competitiva i la seva experiència en escenaris d'alta exigència, i si s'obre una oportunitat de mercat amb condicions favorables, el club blanc no dubtarà a entrar en la licitació. Això sí, el Madrid no contempla entrar en una guerra de xifres, la qual cosa podria deixar avantatge a l'Atlético si decideix anar amb tot.

El futur de Zubimendi està en l'aire, i la seva destinació podria marcar l'equilibri de forces en LaLiga. Atlético i Reial Madrid tenen plans ambiciosos, i ambdós coincideixen que el centrecampista de la Reial Societat és una peça clau per fer el següent pas.