A Abrera som Cultura! Des de l’Ajuntament d’Abrera organitzem el Concurs de Teatre Amateur Vila d’Abrera, una de les cites culturals més arrelades al municipi i a la comarca. El certamen se celebrarà durant els mesos febrer, març i abril. La segona obra del concurs es l'obra Molta Merda, a càrrec de l'Associació Centre d'Arbúcies, d' Arbúcies. Es tracta d'una obra de Jordi Ferragut.

Dues persones molt diferents, amb vides que no tenen res a veure, coincideixen en un lavabo públic. La fatalitat farà que hagin de passar junts una estona que no havien previst en aquell sòrdid indret. Els dos individus buscaran solucionar el contratemps que els fa restar plegats i voldran encarar els problemes de manera molt desigual. La impaciència d’un i l’eixelebrament de l’altre, ens conduiran a una trama de girs inesperats que busca sobretot la complicitat i la riallada dels espectadors. Aquesta és la sinopsis de l'obra, t'ho perdràs?

Tot el que et cal saber
XXVII Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera - Molta Merda
Data 16 de febrer Hora De les 18:00 a les 20:00 h Municipi Abrera, Baix Llobregat Lloc exacte Sala Municipal d'Abrera (carrer de Casamada, 12)
Públic Familiar Preu Entre 1 i 15 € Organitza Regidoria de Cultura Més informació https://entradas.codetickets.com/entradas/ajuntamentabrera
XXVII Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera - Molta Merda