Els negocis han tret partit de l'atemptat contra Donald Trump amb productes de tota mena, com ara esportives, maquillatge i miniatures. De fet, un lloc web propietat d'una empresa del mateix expresident ultra (CIC Ventures LLC) ven unes sneakers d'edició limitada a 299 dòlars (més de 270 euros) amb la imatge de Trump ple de sang i amb el puny alçat després del tiroteig. "Lluita, lluita, lluita", porten escrit, amb una mena de bandera dels Estats Units. Només se'n venen 5.000, de les quals n'hi haurà 10 que estaran autografiades de manera aleatòria.
De la mateixa manera, Makeup America s'aprofita de l'onada patriòtica desfermada per l'atac amb maquillatge made in USA. La marca s'ha instal·lat a la convenció nacional del Partit Republicà que se celebra a Milwaukee per formalitzar la candidatura de Trump a la Casa Blanca i la del seu número dos, el senador d'Ohio J.D. Vance. Hi ven, per exemple, pintallavis patriòtic: vermell, blanc i blau (per la bandera) a un preu de 17,76 dòlars (en al·lusió a l'any de fundació del país).
Els colors del pintallavis van en comunió amb els colors de la convenció i dels productes que s'hi venen, entre els quals destaquen samarretes del moment que Trump és evacuat del tiroteig. Però el que ha causat furor és el Trumpinator (comercialitzat per Bobble), una miniatura de l'expresident amb ulleres, pantalons negres i jaqueta de cuir per emular al personatge d'Arnold Schwarzenegger a Terminator.
La cosa no s'acaba aquí, ja que la llista de productes és interminable. Per exemple, Patriot Mobile Partners presumeix de ser l'únic servei sense cables cristià i conservador, que dona part dels seus beneficis a les causes que defensa —com el moviment antiavortista—. D'altra banda, l'aplicació Buzz360 ajuda a fer arribar el missatge polític als electors: substitueix el tradicional porta a porta per la mobilització digital, ja que cada vegada hi ha menys gent disposada a obrir la casa a gent estranya. "Només està disponible per a republicans perquè som republicans", defensa la plataforma.