Aquest dilluns 6 de gener se celebra el sorteig de la Loteria del Nen 2025. Des de primera hora del matí, seguim en directe a ElNacional.cat tota la prèvia del sorteig de la Loteria del Nen 2025, on repassem a quina hora comença el sorteig, a quin canal de TV es pot veure, els números premiats, els resultats del sorteig de Reis i molt més.
Fins aquí el seguiment en directe de la Loteria del Nen 2025! Bons Reis a totes i tots!
El primer premi del sorteig extraordinari de la loteria del Nen, celebrat aquest dilluns i dotat amb dos milions d'euros per sèrie (200.000 euros al dècim), ha estat per al número 78.908, venut íntegrament a El Corte Inglés de Lleó.
El número 78908 s'ha endut el primer premi extraordinari del Nen 2025, dotat amb 2.000.000 euros per sèrie, i s'ha venut íntegrament a Lleó. El segon premi, dotat amb 750.000 euros per sèrie, ha estat per al número 06766. El tercer premi ha estat per al número 66777, dotat amb 250.000 euros per sèrie.
El tercer premi, premiat amb 250.000 euros el bitllet, ha esquitxat Catalunya: Martorell, Badalona, Manresa, La Torreta, Sant Sadurní d'Anoia, Barcelona, Molins de Rei, Cornellà de Llobregat, Calella, Tàrrega, Cadaqués, Veïnat de Melianta, Vila-Seca, Tarragona, La Pobla de Montornés i Alcanar.
El segon premi ha estat molt repartit i ha esquitxat Catalunya, concretament: Barcelona, Terrassa, Castelldefels, Mataró, Vilafant, Massalcoreig i Alcanar.
El primer premi de la loteria del Nen ha caigut íntegrament a León!
🔴 El primer premio de la Loteria del Nen se l'emporta el 78908
🔴 El segon premi de la Loteria del Nen és per al número 06766
🔴 Entrem als premis grans, el tercer premi de la Loteria del Nen és per al número 66777
Torn per a les extraccions de quatre xifres, se'n fan un total de dues i són premiades amb 3.500 euros.
- 4276
- 1454
El sorteig segueix amb 14 extraccions de 3 xifres, premiades amb 1.000 euros:
- 798
- 824
- 794
- 981
- 307
- 548
- 660
- 366
- 040
- 756
- 899
- 184
- 404
- 306
El sorteig comença amb les extraccions de dues xifres que són les següents, premiades amb 400 euros:
- 31
- 26
- 89
- 68
- 11
Els nens ensenyen tots els números i els van posant als bombos que ja giren.
🔴 Arrenca el sorteig. Els bombos ja giren!
Igual que al sorteig de la Loteria de Nadal els nens de Sant Ildefons són els encarregats de cantar els números.
A diferència de la Loteria de Nadal, en la que hi ha un bombo amb els números i un altre amb els premis, aquí hi ha un bombo per a cada xifra del dècim, cinc en total (desena de miler, unitat de miler, centena, desena i unitat).
El Sorteig Extraordinari de la Loteria d'El Nen 2025 repartirà un total de 770 milions d'euros en premis, el primer d'ells dotat amb 2 milions d'euros a la sèrie, és a dir, 200.000 euros al dècim afavorit.
El 1999 el Sorteig d'El Nen va passar a celebrar-se el 6 de gener en lloc del dia 5 i el 2012 el Sorteig va tenir lloc a Cadis en commemoració del segon centenari de la Constitució de 1812, La Pepa, i del bicentenari del naixement de la Loteria Nacional. El 2018, Àvila va acollir la seva celebració.
El total de l'emissió ascendeix a 1.100 milions d'euros i es destina a premis el 70% de l'emissió, és a dir, 770 milions d'euros. Els premis més importants són el premi de 2 milions d'euros per sèrie, el segon premi de 750.000 euros per sèrie i el tercer premi de 250.000 euros per sèrie. A més, el Sorteig del Nen repartirà 20 premis de 3.500 euros, 1.400 premis de 1.000 euros i 5.000 de 400 euros, entre d'altres.
El primer premi de la història de la Loteria del Nen se'l va emportar, l'any 1941, el número 23594 i va anar a parar íntegrament a Sevilla.
Aquests són les terminacions preferides del primer premi del sorteig del Nen dels últims anys:
- Número 0, 22 vegades
- Número 1, 9 vegades
- Número 2, 11 vegades
- Número 3, 7 vegades
- Número 4, 13 vegades
- Número 5, 12 vegades
- Número 6, 10 vegades
- Número 7, 14 vegades
- Número 8, 8 vegades
- Número: 9, 13 vegades
Per a aquells que confien en les estadístiques, el número 0 és l'acabament favorit del primer premi del Sorteig Extraordinari d'El Niño, en haver sortit en un total de 22 ocasions, l'última el 2021.
En el cas del primer premi, en té d'altres més associats al número que ha sortit premiat. Els dècims amb la mateixa terminació que el número del primer premi rebran 20 euros per bitllet comprat. També hi ha 999 premis de 100 euros al dècim les dues últimes xifres dels quals siguin iguals a les del primer premi i 99 premis de 100 euros als dècims que tinguin les últimes tres xifres iguals a les del primer premi. Encara n'hi ha més. Hi ha dos premis de 1.200 euros per dècim, per als números anterior i posterior al primer premi.
Com sol passar en els últims anys, el primer premi del Sorteig del Nen va ser molt repartit el 2024. El número premiat va ser el 94974. A Catalunya les poblacions afortunades van ser Corbera de Llobregat, Barcelona, Mataró, Montgat, Sabadell, Sant Vicenç dels Horts, Porqueres, Anglès, la Jonquera i Corbera d'Ebre.
El premi del Nen compta amb un factor molt atractiu, és més probable guanyar un premi en aquest sorteig que en qualsevol altre com el de Nadal. Concretament, hi ha un 37% més de possibilitats. Això es deu al fet que la Loteria del Nen té 3 reintegraments i la Loteria del 22 de desembre només en té un.
En total, la Loteria del Nen repartirà més de 37.900 premis. Aquests són els premis principals que et pots emportar a la Loteria del Nen:
- Primer premi: 2.000.000 € (200.000 euros per dècim)
- Segon premi: 750.000 € (75.000 euros per dècim)
- Tercer premi: 250.000 € (25.000 euros per dècim)
- Dues extraccions de 4 xifres on s'obtindran 20 premis de 3.500 € (350 euros el dècim)
- 14 extraccions de tres xifres on s'obtindran 1.400 premis de 1.000 € (100 euros per dècim)
- 5 extraccions de dues xifres on s'obtindran 5.000 premis de 400 € (40 euros per dècim)
El Sorteig del Nen presenta una peculiaritat molt interessant en comparació amb altres sorteigs, ja que podeu participar fins al mateix dia 6 de gener a les 10 hores. D'aquesta manera, podeu provar sort fins dues hores abans del sorteig amb un dècim que ja estan en venda des de fa setmanes.
El sorteig d'aquest any repartirà 770 milions d'euros, amb un primer premi de 2.000.000 euros per sèrie.
Cada espanyol gastarà una mitjana de 18,20 euros en comprar dècims per al Sorteig Extraordinari de la Loteria d'El Nen 2025, la qual cosa suposa 0,23 euros més que l'any anterior, segons la xifra de consignació per habitant de Loteries i Apostes de l'Estat (LAE). El 2024, la consignació per habitant es va fixar en 17,97 euros.
Sabies què...
L'any 2012, el Sorteig Extraordinari del Nen es va celebrar a Cadis en commemoració del segon centenari de la Constitució de Cadis de 1812 'La Pepa' i del bicentenari del naixement de la Loteria Nacional?
Existeixen referències documentals que el 1868 ja es coneixia popularment a aquest sorteig com de 'El Niño'. Aquesta denominació es deu possiblement a la proximitat de l'Epifania del Senyor o l'Adoració al Nen pels Mags d'Orient.
El Saló de Sortejos de Loteries i Apostes de l'Estat, situat al carrer Poeta Joan Maragall de Madrid, vibrarà poques hores d'emoció amb l'inici del segon sorteig nadalenc més esperat de l'any; la Loteria del Nen.
Sabies què...
Els tècnics del Ministeri d'Hisenda (Gestha) calculen que, si es venen tots els dècims de la Loteria del Nen, Hisenda recaptarà 21,45 milions gràcies a aquest sorteig?
D'acord amb la normativa actual, estan exempts del gravamen especial de loteries tots els premis inferiors a 40.000 euros, mentre que si superen aquest import, a més d'identificar el guanyador, hauran de tributar amb un tipus del 20 % en la part que superi aquesta xifra.
Els premis de la Loteria del Nen que tributen a Hisenda
Els premiats en el sorteig especial de Loteria del Nen que se celebra aquest dissabte només hauran de tributar si guanyen el primer o el segon premi, que són els únics que superen el límit exempt de 40.000 euros.
Quant toca per dècim a la loteria del Nen 2025?
- El primer premi del sorteig del Nen és de 2 milions d'euros per sèrie! Així que cada dècim s'emporta la bonica suma de 200.000 euros.
- El segon premi no es queda enrere, 750.000 euros per sèrie! Això significa que cada dècim premiat s'emporta uns 75.000 euros.
- I el tercer premi és de 250.000 euros per sèrie, el que fa que cada dècim s'embutxaqui uns 25.000 euros.
Els acabaments més repetits del la Loteria del Nen
El 0 ha estat l'acabament més repetit del primer premi de la Loteria del Nen (22 ocasions), seguit del 7 (14), del 9 (13) i del 4 i el 5 (11 vegades).
ElNacional.cat t'oferirà la possibilitat de seguir el sorteig en directe a través de la pàgina web. Com és habitual, el Sorteig Extraordinari del Nen s'iniciarà cap a les 12.00 hores del migdia.
El sorteig comença amb les extraccions de cinc terminacions de dues xifres, després catorze de tres xifres i, posteriorment, dos de quatre, abans de passar a extreure les boles del tercer, segon i primer premi, per aquest ordre, i dos reintegraments finals.
A quina hora comença el sorteig de la Loteria del Nen?
El segon sorteig més important de la Loteria Nacional arrencarà aquest dilluns a les 12:00 hores al saló de sortejos de Loteries i Apostes de l'Estat (Selae) i es farà pel sistema de bombos múltiples, que fa que, a diferència del de Nadal, no desperti tanta expectació ja que segueix un guió preestablert.
El segon premi del sorteig de la Loteria del Nen està dotat amb 750.000 euros per sèrie (75.000 euros al dècim) i el tercer amb 250.000 euros per sèrie (25.000 euros al dècim).
El sorteig extraordinari de Loteria del Nen repartirà aquest dilluns, Dia de Reis, 770 milions d'euros, amb un primer premi de dos milions d'euros per sèrie (200.000 euros al dècim) i, com cada any, serà el colofó de les festes de Nadal.