El mercat automobilístic està en constant evolució, i un dels protagonistes més recents és el Leapmotor C10 REEV, un SUV d'autonomia estesa que promet revolucionar el segment dels híbrids endollables. Amb un disseny que recorda al Porsche Cayenne i unes prestacions impressionants, aquest vehicle combina el millor de dos mons: l'eficiència d'un cotxe elèctric i la versatilitat d'un motor tèrmic que actua com a generador. Però el més cridaner és la seva capacitat per recórrer 145 quilòmetres sense gastar una gota de combustible, situant-se molt per sobre de la majoria dels SUV endollables actuals.

El Leapmotor C10 REEV és un vehicle que tècnicament es classifica com un elèctric d'autonomia estesa. A diferència dels híbrids endollables tradicionals, el seu motor tèrmic no mou les rodes; el seu únic propòsit és carregar la bateria quan aquesta s'esgota. Aquest sistema garanteix que la propulsió sigui sempre elèctrica, una cosa que el diferencia de competidors com el BYD Seal U DM-i. L'enfocament de Leapmotor combina eficiència energètica i sostenibilitat, dos factors clau al mercat actual.

Leapmotor C10 REEV2
Leapmotor C10 REEV

El Leapmotor C10 REEV arriba a Europa per desafiar als híbrids endollables

Aquest SUV endollable destaca pel seu bateria de 28,4 kWh, que li atorga una autonomia elèctrica de 145 km. Això significa que per a la majoria dels trajectes diaris, l'ús de gasolina serà pràcticament inexistent. El seu motor elèctric desenvolupa 215 CV, la qual cosa assegura un rendiment més que adequat per a un vehicle de la seva categoria. Encara que Leapmotor no ha revelat les xifres exactes de prestacions, tot apunta que el C10 REEV serà competitiu tant en potència com en comoditat.

A més, la bateria del Leapmotor C10 REEV és compatible amb càrrega ràpida, podent recuperar el 50% de la seva autonomia elèctrica en només 18 minuts. Això el converteix en una opció ideal tant per a la ciutat com per a viatges llargs. En aquest últim cas, entra en joc el seu motor tèrmic de 1.5 litres, dissenyat exclusivament per generar energia i estendre l'autonomia fins a 950 km. Segons les dades preliminars, aquest motor utilitza un eficient cicle Atkinson, optimitzat per reduir el consum de combustible.

Leapmotor C10 REEV
Leapmotor C10 REEV

En espera de conèixer el seu aterratge a Europa

En termes d'eficiència, el Leapmotor C10 REEV homologa un consum mitjà de 0,4 litres cada 100 km i unes emissions de 10 g/km de CO2, xifres que el col·loquen a l'avantguarda en sostenibilitat. A més, compta amb diversos modes d'energia que permeten maximitzar les prestacions o conservar la càrrega de la bateria segons les necessitats del conductor. Aquest enfocament modular garanteix una experiència de conducció adaptada a diferents situacions.

Un altre dels grans atractius del Leapmotor C10 REEV és el seu disseny. Amb línies elegants i modernes, la seva estètica recorda el Porsche Cayenne, la qual cosa li afegeix un toc de sofisticació. Leapmotor ha aconseguit combinar funcionalitat i estil, posicionant aquest SUV com una opció atractiva tant per als entusiastes de la tecnologia com per als qui busquen un cotxe amb caràcter i presència. Encara es desconeixen detalls com el seu preu o la data exacta del seu llançament a Europa.