Falten menys de dos mesos perquè es presenti oficialment un dels elèctrics més esperats a les carreteres europees de cara aquest 2024 que estava apunto d'arrencar: el Renault 5.

I és que, si bé és cert que fa tot just uns dies es van filtrar les imatges del disseny definitiu d'aquest urbà 100 × 100 elèctric que posarà a la venda la marca francesa en tot just uns mesos, no són pocs els que estan esperant amb moltes ganes que es produeixi la presentació oficial, entre altres coses perquè en ella es van conèixer tots els detalls d'un model que està cridat a ser determinant per a Renault a Espanya i a Europa.

 

Això sí, com bé saben els que estan interessats en fer-se amb un d'ells, Renault ha llançat una campanya comercial perquè, aquells que realment estan interessats en fer-se amb un d'aquests models, puguin fer una prereserva pagant tan sols 150 € i s'assegurin així ser dels primers en rebre les primeres unitats d'aquest elèctric.

La prereserva del Renault 5 elèctric costa 150 euros

Dins de la campanya publicitària anomenada R5 R-Pass, que sigui llançada en alguns dels mercats més importants a Europa, evidentment la prereserva d'aquest model és el més important. Una prereserva que es podrà realitzar 10 dies abans que es posi a la venda aquest model i per un cost de tan sols 150 €.

Es pot destacar que un dels punts forts d'aquest model és que, malgrat que no se sàpiga oficialment el seu preu, no són pocs els que asseguren que la idea de la marca francesa és que rondi els 25.000 €, és a dir, es converteixi en una alternativa real als models elèctrics que estan arribant des de la Xina i que estan robant-li molt protagonisme a les marques europees.

 

Les expectatives que han posat a la marca francesa en aquest model són molt altes, entre altres coses que fan gust molt bé que precisament elèctrics urbans ben dotats i amb un bon preu són els models que acaben sent determinants en bona part dels mercats europeus en els propers anys.

Si a tot això se li uneix el disseny neoretro d'aquest Renault 5, amb unes línies molt interessants i que segur que per convertir-lo en una icona ja des del primer moment, és molt probable que el model francès es converteixi en un èxit a Europa.