Cada vegada són més els espanyols que han decidit optar per un SUV com a cotxe familiar, entre altres coses perquè, més enllà que sigui la carrosseria de moda a Espanya i a Europa, models familiars que antigament triomfaven com eren les berlines i els monovolums han desaparegut pràcticament del mercat.

No és casualitat llavors que cada vegada més marques estiguin apostant per aquest tipus de cotxes, i ho facin també de la mà de propostes econòmicament molt interessants que acaben convertint-se en models perfectes per a les famílies mitjanes al nostre país que tampoc no necessiten una excessiva capacitat de càrrega però sí que busquen un model ampli, còmode i que tingui alguns avantatges com és el cas de l'etiqueta ECO de la DGT.

 

I és allà on la nova generació del Dacia Duster pot presumir de tenir molts arguments al seu favor, entre altres coses perquè és un model que ha millorat molt respecte a la generació anterior, tant referent a disseny, molt més actual i modern, així com referent a la tecnologia, més enllà de ser un model que fins i tot en les seves versions que compten amb tracció davantera té ànima de tot terreny, amb unes mesures en aquest sentit que milloren la de la immensa majoria dels seus rivals directes.

El Dacia Duster més senzill és una ganga

Un model que actualment compta amb una promoció que deixa la seva versió d'accés per un preu que gira entorn dels 18.000 €, un preu que evidentment està associat a condicions específiques de finançament i que acabarà sent més elevat tenint en compte interessos i comissions.

 

És cert que referent a l'acabat la versió d'accés continua estant per sota de la immensa majoria dels seus rivals directes generalistes, entre altres coses perquè és allà on Dacia sempre s'ha caracteritzat per saber ajustar al màxim els seus preus, però el Duster continua sent, com ho ha estat en les seves anteriors generacions, un model perfecte per a aquells que busquen un cotxe senzill però pensat per durar i amb materials no excel·lents referent a qualitat però si pensats perquè el pas del temps amb prou feines els afecti. Això sí, amb l'arribada d'aquesta nova generació aquest model ha fet un salt davant també és el que es refereix a tecnologies i ajuts a la conducció.

D'altra banda, la seva versió d'accés compta amb un motor de gasolina i GLP de 100 cavalls de potència, una mecànica que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT, un factor també molt al seu favor.