Un dels grans arguments que ha convertit a Dacia en una de les marques més venudes a Espanya i a Europa en els últims anys ha estat la seva aposta més que radical i evident pels baixos preus als seus cotxes.
És més que cert que els baixos preus porten de la mà, sobretot en les versions d'accés dels seus models, de cotxes que arriben per sota respecte a la mitjana en el que es refereixi equipament i tecnologia, però això no significa que no siguin opcions que encaixin perfectament amb el que busca en la majoria de conductors amb pressupostos ajustats.
En aquest sentit, com bé saben tots aquells que solen estar atents a les promocions del fabricant, és precisament ara quan Dacia ha llançat una promoció que converteix al seu Spring, la seva primera aventura al 100 × 100 elèctrica, en una de les gangues més grans del mercat, sobretot per a aquells que volen fer el salt a la mobilitat elèctrica sense gastar-se precisament molts diners.
El Dacia Spring és una ganga
L'aposta de la marca passa per una promoció centrada en un procés de finançament en el que, si bé és cert que per acabar pagant tan sols 55 € al mes hem d'afrontar una entrada que es queda just per sota dels 7000 €, des de la marca deixar molt clar que aquest és precisament l'import que podrem acabar obtenint si optem, una cosa que de fet és un requisit per part del fabricant, per reclamar els ajuts del pla del govern que buscar incentivar les vendes dels cotxes elèctrics.
D'aquesta forma, tenint en compte que el contracte és de tres anys, en aquest període ja haurem recuperat a través d'aquests ajuts l'entrada que haurem pagat per fer-nos amb el Dacia Spring més senzill de tots, un model que, això sí, es pot tenir en compte que és extremadament senzill en algunes coses.
Una d'elles és la seva mecànica, de tan sols 45 cavalls de potència que, si bé és cert que li permet assolir velocitats aptes per anar per autovia es autopistes, no està pensat precisament per a llargs viatges a altes velocitats, sinó més aviat per moure's per entorns urbans interurbans en els que la seva bateria que li permet tenir una autonomia de poc més de 200 km és més que suficient.