Amb una mica més de 1.700 vendes en el que portem d'any, Alfa Romeo es troba molt lluny de les primeres posicions quant a les marques més venudes al nostre país. De fet, el fabricant italià ocupa la posició 31, una posició que evidentment el posa en el punt de mira i que reflecteix les males decisions que s'han pres del fabricant en els últims anys.

Això sí, com bé saben els que tenen els italians al cap com una de les marques prèmium a Europa, la nova etapa d'Alfa Romeo ja ha començat. Després de l'entrada en joc de Stellantis, el fabricant sap molt bé que té per davant diversos anys per poder donar-li la volta a la seva situació.

 

En aquest sentit, no és que sigui precisament cap secret que la idea del fabricant és donar-li la volta a la situació amb l'arribada de nous models així com la renovació dels seus models actuals. Entre altres coses perquè, com s'està evidenciant, els models d'abans de l'arribada de Stellantis no han tingut l'èxit esperat.

Un bon exemple d'això és l'Alfa Romeo Stelvio, un model que, si bé és cert que des del primer moment va rebre molt bones crítiques i molts elogis pel seu elegant i l'encertat disseny, no ha estat en cap cas l'èxit de vendes que s'esperaven que seria a la marca.

L'Alfa Romeo Stelvio torna al top 100 a Espanya

Un model que, tal com saben en Alfa Romeo, representa la immensa majoria de les seves vendes. I és que de les poc més de 1.700 matriculacions que acumula el fabricant en aquest curs, més de 1.400 corresponen a aquest model. És evident que, fins que el Tonale no arribi de forma definitiva i amb tota la seva gamma mecànica nostre país, aquest Stelvio serà el model més venut de la marca en un mercat que, això sí, li continua donant l'esquena.

 

Per sort per a la marca italiana, segurament tot el soroll mediàtic que ha provocat l'arribada del Tonale, el primer model d'aquesta nova etapa, ha ajudat que les vendes del Stelvio augmentin. De fet, aquest mes d'agost ha estat el segon mes consecutiu en què aquest model ha entrat dins del top 100 al nostre país, just en l'última posició.

És evident que, per molt que les vendes d'aquest SUV hagin augmentat en els últims temps, en Alfa Romeo saben molt bé que han de centrar els seus esforços en altres models. Tanmateix, veure com el Stelvio a poc a poc per recuperar-lo cert terreny perdut la mala notícia per a la marca.