És de sobres conegut que Alfa Romeo ha començat una nova etapa, una nova etapa en què Stellantis li ha ofert un suport total sempre que compleixi les expectatives d'aquí a uns anys.
En aquest sentit, la marca italiana ja està treballant en nous models més enllà del nouvingut Tonale, un SUV de mida mitjana que es posiciona un esglaó per sota del Stelvio i que està cridat a ser el gran top vendes de la marca en els propers anys.
Tanmateix, per molt que el fabricant italià estigui centrat sobretot en els nous models, això no significa que els models de la vella etapa no siguin encara opcions gaire interessants. Un d'ells és el Stelvio, el primer SUV que va fabricar la marca i que ara compta amb un espectacular descompte de ni més ni menys que, tal com podem veure en quecochemecompro.es, més de 9.000 euros.
És evident que en aquest cas estem davant d'un SUV prèmium en el qual el disseny, l'esportivitat i la tecnologia destaquen per sobre de qualsevol altra cosa. Tanmateix, tenint en compte que no és un model precisament barat, no són pocs els que busquen opcions potser més interessants quant a relació qualitat/preu.
El Citroën C5 Aircross en la seva versió híbrida endollable és una bona alternativa a l'Alfa Romeo Stelvio
Un dels models que es posiciona com una millor alternativa per a aquells que sí que estan disposats a gastar-se una bona quantitat de diners en un cotxe nou però que al seu torn vulguin un model més prestacional i més pràctic per al dia a dia és el Citröen C5 Aircross, en concret la versió híbrida endollable.
Una versió que, tal com podem veure a l'esmentat mitjà, té un preu que es queda molt per sota del que té el Stelvio. Mentre que el model italià supera els 44.000 €, aquesta versió híbrida endollable del SUV de mida mitjana francesa, amb un motor de 225 cavalls, es queda en tot just 35.000 €.
Si bé és cert que el Stelvio és un model millor quant a qualitat de materials i equipament, el fet que aquest Citröen compti amb un motor híbrid endollable que permet no tan sols poder lluir l'etiqueta ZERO de la DGT, alguna cosa que l'Alfa Romeo amb el seu motor dièsel de 160 cavalls no pot dir, sinó també el converteix en una opció molt pràctica per al dia a dia dins de les grans ciutats tenint en compte la seva autonomia en manera elèctrica.