Va ser fa ja uns mesos quan des d'Alfa Romeo van començar a posar en marxa la seva maquinària de publicitat anticipant la presentació oficial del que anava a ser el seu nou model: el Milano. Un model que es va presentar la setmana passada i que, tal com se sabia ja des de feia mesos, se situa per sota del Tonale quant a mida i representa el retorn de la marca italiana al segment B, un segment que va abandonar després de la sortida del MiTo.
Tan sols fa falta veure les imatges d'aquest model per adonar-se de l'excel·lent treball de disseny que han realitzat a la marca italiana, fent evident que, una vegada més, el fabricant té molt bona mà per ajuntar conceptes com a elegància i esportivitat.
El que segurament ningú no s'esperava, fins i tot els seguidors més fidels del fabricant italià, és queuns dies després de la seva presentació oficial, la marca no decidís, per sorpresa, canviar el nom d'aquest model. I és que a partir d'ara el Milano ja és història, i aquest model passa a dir-se Junior.
L'Alfa Romeo Milano passa a dir-se Júnior
"Som perfectament conscients que aquest moment quedarà gravat en la història de la marca. És una gran responsabilitat, però alhora és un moment emocionant. L'elecció del nom Júnior és completament natural, ja que està fortament lligat a la història de la marca i ha estat entre els nostres favorits i entre els favorits del públic des del principi", ha apuntat el màxim responsable d'Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato, sobre això.
I ha anat més enllà: "Com a equip, triem una vegada més compartir la nostra passió per la marca i fer del producte i dels nostres clients la prioritat. Decidim canviar el nom, encara que sabem que no estem obligats a fer-ho, perquè volem preservar l'emoció positiva que sempre han generat els nostres productes i evitar qualsevol tipus de polèmica".
Si bé és cert que es desconeix fins a quin punt a la marca decidit canviar el nom i oblidar-se de la denominació Milano per no tenir problemes legals o directament ha estat una estratègia comercial més que encertada, el cert és que a molts ha agafat per sorpresa veure com una marca tan potent prendre una decisió tan insòlita com aquesta.