Tan sols fa falta veure les diferents opcions que té Citroën als seus concessionaris per adonar-se que la marca francesa continua apostant per fer del disseny u dels seus principals arguments de venda.
No és que sigui precisament cap secret que la marca francesa sempre s'ha volgut distanciar de la resta dels seus competidors posant al mercat models amb dissenys realment diferents, atractius, amb una personalitat molt pròpia que per a molts no deixa de ser una de les seves senyes d'identitat.
Un bon exemple d'aquesta aposta per dissenys clarament diferenciats són models com el nou Citroën C3, el Citroën C4 o el que per a molts passa per ser l'exemple més evident en aquest sentit: el Citroën C5 X.
El Citroën C5 X PHEV és una alternativa interessant
Aquest cas estem davant d'un model que, per mida, entra dins de la categoria del segment de, és a dir, el segment de berlines de grans dimensions i per tant es presenta així com un rival a models tan assentats a les nostres carreteres com és el cas del Volkswagen Passat, el Peugeot 508 o el Škoda Superb.
Tanmateix, tal com podem veure en les imatges, el seu disseny amb un punt crossover el converteix en una opció realment interessant per a aquells que busquen un toc diferent de la resta. Això sí, veient que les xifres de vendes no són les que s'esperaven, a la marca francesa han optat per llançar una promoció interessant per a una de les versions més polivalents d'aquest C5 X.
En concret es tracta de la versió que compta amb un motor híbrid endollable de 180 cavalls de potència que li permet tenir 62 km d'autonomia elèctrica, una xifra perfecta per cobrir la immensa majoria de trajectes diaris sense van gastar una gota de gasolina deixant així el motor de combustió per als llargs viatges en carretera i autopista.
La promoció actual fixa el preu de partida d'aquest model entorn dels 42.000 €, un preu que pot arribar a ser bastant més baixos i optem per explicar amb els ajuts del pla de govern que busca incentivar les vendes de cotxes amb l'etiqueta ZERO de la DGT.