El BMW Sèrie 1 ha estat un dels models que, històricament, més èxit ha tingut al nostre país en el seu segment. Un segment que no és precisament senzill, entre altres coses perquè en el també moltes models com el Mercedes Clase A i l'Audi A3, dues de les opcions més venudes de les seves respectives marques de les carreteres espanyoles i perfectes per a aquells que busquen un compacte prèmium pel qual estan disposats a fer un petit esforç econòmic.
Un model que evidentment no és que sigui barat. Tal com podem veure en quecochemecompro.com, si bé és cert que aquest Sèrie 1 no arriba als gairebé 40.000 € als que sí que porta el model de Mercedes, es queda just per sota dels 32.000 € en la seva versió d'accés, és una versió que arriba amb un petit motor dièsel de tot just 116 cavalls de potència.
Evidentment un dels punts forts d'aquest model és que, com ocorre|passa en tots i cadascun dels models de BMW, arriba més que ben dotat de sèrie en tot el que es refereixi equipament i tecnologia, un dels punts pels quals se situa en esglaó per sobre dels generalistes.
El Mazda 3, un compacte més interessant que el BMW Sèrie 1
Tanmateix, es pot destacar que faci les opcions que cada vegada més conductors tenen en compte com a alternativa a aquest BMW és un model que, per relació qualitat preu, fins i tot molts consideren millor.
No és cap altre que el Mazda 3, un model que pot presumir de tenir als millors dissenys del seu segment i que, com és habitual a la marca japonesa, combina de manera més que excepcional tot el que es refereix la part estètica amb la part mecànica i tecnològica.
I és que, a diferència del que passa amb el model de BMW, partint de tres més senzill de tots i ratlla amb un motor amb un sistema de micro hibridació lleugera que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT, en aquest cas un Skyactiv-G de 122 cavalls de potències.
Arriba també més que ben equipat de sèrie referent a l'equipament i tecnologia, encara que no al nivell evidentment del BMW, però tenint en compte que és un model gairebé 8000 € més barat, molts ho consideren opció més racional. I més ara que el seu preu de partida es queda just per sota d'uns 24.000 € tenint en compte tots els descomptes i promocions que està aplicant la marca japonesa en el que és un dels seus models més venuts a les carreteres espanyoles.