Una de les principals batalles que s'està entaulant tant al nostre mercat com en la resta de mercats potents a nivell europeu en els últims anys és la que estan protagonitzant tres cotxes prèmium, que alhora passen per ser tres dels cotxes prèmium més venuts a les carreteres del vell continent: el BMW X1, l'Audi Q3 i el Mercedes GLA.

Tenint en compte que són cotxes amb una mida ja suficient per ser un cotxe únic per a tota la família i, alhora, ser de les opcions més barates als respectius catàlegs de les seves marques, no és casualitat que s'hagin convertit en tres dels cotxes prèmium més venuts a les carreteres europees i també en les carreteres espanyoles.

 

El fet que la batalla entre ells sigui molt disputada és el que provoca que de tant en tant un d'aquests tres fabricants opti per posar a sobre de la taula promocions molt interessants, com és el cas de la promoció actual del Mercedes, que es converteix segurament en una de les millors opcions de la seva categoria ara.

El Mercedes GLA és una excel·lent opció

I és que per un preu de partida que se situa just per sobre dels 42.000 € podem aconseguir una versió molt ben equipada d'aquest model, especialment a nivell de motor.

 

La marca alemanya ha llançat una promoció que deixa la versió d'aquest model que compta amb un motor de gasolina de 163 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica i, sobretot, a un sistema de micro hibridació lleugera que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT, a un preu que el converteix en una opció molt temptadora.

És més que evident que per aquest preu podem trobar models d'una mida superior entre els catàlegs de les marques generalistes, però sent com és un model prèmium arribant molt bé dotat en tots els sentits, no seria estrany que les xifres de vendes d'aquest Mercedes, que busca retallar terreny tant amb el BMW com amb l'Audi, augmentessin de forma notable en els propers mesos, especialment entre els conductors que buscar un cotxe prèmium al nostre país.