Per molt que el Suzuki Vitara no pugui presumir en cap cas de ser un dels models més venuts en la seva categoria del nostre país, el model japonès sí que passa per ser una opció segurament desconeguda per a molts però molt interessant a nivell de relació qualitat preu.
Això sí, com bé saben el fabricant japonès, hi ha altres opcions també el seu segment que destaquen per ser opcions interessants referent a equipament, motor, i aptituds fora de les mancat sense ser evidentment grans tot terrenys ni models amb qui poder afrontar els terrenys realment més complicats.
El Jeep Renegade continua sent una bona opció
Un bon exemple d'això és un model que fins fa molt poc passava per ser l'opció més venuda del seu fabricant al nostre país: el Jeep Renegade. Ha estat el tremend èxit que ha tingut l'Avenger el que ha provocat que aquest Renegade, un model que sempre ha cridat l'atenció pel seu disseny i per les seves característiques, s'hagi vist relegat a una segona posició als concessionaris de la marca americana, però això no significa que no continuï sent l'opció interessant.
És més, ara el fabricant ha decidit llançar una aplicació que deixa a la versió que arriba amb el nivell d'acabat superior, i per tant que converteix aquest model en una de les millors opcions quant a tecnologia del seu segment, i un motor que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT per un preu que ronda els 31.000 € sempre que es finança la compra amb la marca.
En concret es tracta del motor de gasolina de 136 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica i a un sistema de micro hibridació lleugera, un motor que li permet lluir la buscada etiqueta així com aconseguir consums bastant més baixos respecte a la mitjana en el seu segment.
És cert que almenys en aquesta opció en oferta aquest model compta amb tracció a les quatre rodes, però les seves mesures, la seva posada al punt i les seves cotes sí que fan d'ell una opció interessant per a aquells que vulguin afrontar terrenys una mica accidentats lluny de l'assumpte, una cosa que la immensa majoria de models del seu segment no poden ni imaginar.