És de sobres conegut que el principal argument de venda que ha tingut sempre que continua tenint el Dacia Sandero tant a Espanya és que situa a la immensa majoria de les seves versions diversos esglaons per sota quant a preu respecte als seus rivals directes.

En aquest sentit, tenint en compte com han augmentat a nivell general els preus en la indústria, per molt que el Sandero actual sigui un model bastant més car que el primer que va arribar a la immensa majoria de mercats europeus fa ja uns anys, continua sent una opció molt més barata que bona part dels seus rivals directes.

 

Un altre argument també molt a favor seu és que, com no podia ser de cap altra forma tenint en compte l'èxit que ha tingut aquesta aposta, a la marca romanesa continua apostant pels motors GLP, motors que permeten que els seus models puguin lluir l'etiqueta ECO de la DGT, sent així una de les opcions més barates en aquest sentit al nostre mercat.

El Mitsubishi Colt GLP és una bona opció

Això sí, com bé saben en Dacia, formar part d'un gegant com està el grup Renault implica que en algunes ocasions alguns dels seus pitjors rivals directes no és que siguin models precisament desconeguts, sinó més aviat el contrari.

Un bon exemple d'això és una de les principals novetats de Mitsubishi, una marca que, per molt que no formo part del grup Renault, ha arribat a diversos acords en els últims anys amb la marca francesa per poder vendre models amb el seu logo que no deixen de ser opcions 100 × 100 Renault.

 

El Colt és un clar exemple d'això, un model que no deixa de ser un Renault Clio amb algunes petites diferències. Ha estat ara quan Mitsubishi ha anunciat que posarà a la venda a Espanya a partir del proper mes de setembre una versió de la seva utilitària que arribarà amb un motor de 100 cavalls de potència què podrà funcionar tant amb gasolina com amb GLP i que el seu preu de partida serà de menys de 18.000 euros, per la qual cosa evidentment es converteix en una alternativa molt interessant al Sandero, entre altres coses perquè aquest Mitsubishi, com ocorre amb el Renault, arriba molt millor dotat en tots els sentits.