El Duster amb tracció total està aquest mes, descomptes inclosos, a la venda a partir d'uns 22.500 euros descomptes inclosos. És un cotxe fiable i interessant per preu i prestacions que permet gaudir de les sensacions de conducció off road sense fer-nos un trencat a la butxaca, però si disposem d'una mica més de diners i necessitem un cotxe amb tracció total, existeixen altres alternatives molt interessants. Una d'elles, arriba des del Japó i llueix al seu frontal una marca, sovint oblidada, però interessant: avui parlem del Subaru XV.
Com és el Subaru XV?
La marca japonesa Subaru; fundada el 1953, gestionada per General Motors durant els primers anys d'aquest segle XXI i actualment en l'òrbita de Toyota, propietària del 20% de les accions de la firma; ens presenta un interessant tot camí que, pel seu aspecte, sembla més un compacte lleugerament sobreelevat que un SUV a l'ús. Mesura 4,46 metres de llarg, disposa de 385 litres de maleter i disposa d'un sistema de tracció integral simètrica i permanent que fa d'ell un vehicle excel·lent per circular per terres relliscosos amb fang, gel o neu. La seva estètica, més pròpia d'un compacte, sorprèn. L'espai interior, això sí, és alguna cosa just i si el que busquem és un cotxe familiar ens quedarà curt, especialment per l'ajustat del seu maleter. Durant aquest mes, i amb descomptes inclosos, està disponible a partir de 23.150 euros segons el portal d'ofertes quecochemecompro.com.
Amb quins motors se'ns presenta?
Les motoritzacions disponibles són dues: un 1.6 gasolina de quatre cilindres que desenvolupa 114 CV, consumeix 7,9 litres cada 100 km i assoleix els 175 km7h com a velocitat màxima i una altra HEV amb 150 CV que consumeix pràcticament el mateix i dispara el preu del cotxe fins als 30.850 euros. L'equipament, en qualsevol de les dues versions del Subaru XV, inclou de sèrie climatitzador, llantes d'aliatge, control de creuer adaptatiu, sensor de pluja, lector de senyals de circulació, alerta de canvi de carril i bluetooth