Quan Toyota va llançar el mercat el Toyota C-HR pretenia convertir aquest vehicle en el SUV elèctric amb més estil i, de moment, està aconseguint-ho. El juny, el C-HR, s'ha convertit en l'híbrid més venut d'Espanya amb 2.598 unitats col·locades. Les sigles del cotxe són les inicials de Cool Hybrid Revolution, una expressió en castellà, vol dir alguna cosa tal que la revolució híbrida més de moda. El seu preu, segons el portal quecochemecompro.com, és de 26.600 euros per a la versió d'accés.
Què ofereix?
El Toyota C-HR que es ven a 26.600 euros és un SUV híbrid compacte amb una imatge molt personal. Mesura 4,36 metres de llarg, 1,80 d'ample i 1,56 d'alt i disposa d'un maleter de 377 litres que es queda alguna cosa just. El seu motor híbrid assoleix els 122 CV i disposa a més de canvi automàtic. Destaca pel seu moderat consum mitjà, que es queda en 5,3 l/100 km. Els acabats de la versió d'accés inclouen llantes d'aliatge de 18 polzades, vidres|cristalls posteriors fumats, cambra|càmera de visió posterior i sistema multimèdia.
Una amenaça per al RAV-4?
Durant el mes de juny, el Toyota C-HR ha aconseguit convertir-se en el quart cotxe més venut de tot el país. Si ens fixem en els altres models de la marca que es treuen al Top 100, trobem al Toyota Corolla en novena posició amb 1.863 unitats, al Toyota Yaris a la vintena plaça amb 1.345 vendes, al Yaris Cross al lloc 25 amb 1.049 i al Toyota RAV-4 al lloc número 32 amb 841 unitats venudes durant el sisè mes de l'any. Sens dubte, el C-HR és una seriosa amenaça per al RAV-4