El Renault Arkana ha estat un dels models que més alegries ha donat de la marca francesa en els últims temps tant a Espanya com a Europa. Un model que sempre s'ha caracteritzat per tenir en el seu disseny i en les seves mecàniques, tant les opcions híbrides auto recarregables com les opcions micro híbrids, dos dels seus millors arguments de venda.
El problema que té aquest model és que, com bé saben els que segueixen atentament les novetats del fabricant del rombe, un Renault està apunto de posar a la venda al nostre país u dels seus models més esperats: el nou Symbioz.
En aquest cas estem davant d'un xoc que omple el buit deixat després de l'adeu definitiu del Megane, i ho fa de la mà d'un disseny molt atractiu i una carrosseria i una mida que el deixen a mig camí precisament entre el Captur i l'Austral, sent una opció polivalent, atractiva, pensat fins i tot per a famílies i que es converteix en una seriosa amenaça per preu respecte a l'Arkana.
El Renault Symbioz tindrà preus molt interessants a Espanya
Malgrat que es fabrica a les instal·lacions de Valladolid de la marca francesa, el primer mercat en el qual ja s'ha posat a la venda aquest model és al mercat de França, el mercat natal de la marca. I ho ha fet amb el rang de preus que molts consideren més que interessant, entre altres coses perquè és molt probable que siguin preus molt semblants que tingui aquest model al mercat espanyol.
I és que la versió d'accés té un preu de partida a França de 34.900 €, amb dues versions per sobre amb preus de 36.400 i 37.200 euros respectivament. En ser preus que no expliquen amb cap tipus de promoció i descompte, evidentment acabaran sent més baixos amb les promocions de la pròpia marca, per la qual cosa no seria estrany que es quedaran més o menys al mateix nivell que la versió híbrida auto recarregable de l'Arkana.
Tenint en compte que aquest nou Symbioz arriba únicament i exclusivament amb una proposta mecànica, un motor híbrid auto recarregable de 145 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica i que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT, no són pocs els que apunten que serà un model que li robi moltes vendes al SUV cupè francès.