Va ser fa ja uns anys quan Citroën va tornar a sorprendre als quals sempre havien tingut a la marca francesa com una de les seves marques de referència amb el llançament d'un model que, si bé és cert que el fabricant considera com un compacte, pel seu disseny no deixa de ser un model que s'apropa molt més als SUV.

Aquest model no és altre que el Citroën C4, una de les grans armes que té el fabricant gal al nostre país i que s'ha convertit en un dels models no tan sols més venuts de la marca sinó també més venuts a nivell general.

 

El fet que compti amb un disseny clarament diferenciat de la resta i que s'apropa molt més als SUV que al de compactes molt més tradicionals quant a disseny com és el cas del Volkswagen Golf, el Seat León, el Peugeot 308 o el Opel Astra el converteix, gràcies també a tenir una molt bona relació qualitat preu, en una opció molt reeixida.

El Citroën C4 elèctric és una molt bona opció

Aquest sentit, no és casualitat llavors que, si bé és cert que la versió que més vendes està donant a la marca francesa és la versió que compta amb un motor de combustió, la versió 100 × 100 elèctrica d'aquest C4 és també una de les opcions més reeixides dins del seu segment.

És per això que, veient que precisament la versió elèctrica està tenint cada vegada més èxit, la marca ha optat ara per aplicar un interessant descompte a la versió que arriba amb un motor 156 cavalls de potència que arriba associat a una bateria de 54 kW hora.

 

Gràcies a comptar amb aquesta mecànica aquest model eleva la seva autonomia elèctrica fins als 420 km segons el cicle d'homologació WLTP, una xifra que, com bé saben els que tenen un cotxe elèctric, pot variar de forma significativa depenent del tipus de conducció, sent bastant més elevada si optem per conduir en entorns urbans i bastant menor si optem per conduir a altes velocitats d'autovies i autopistes.

Comptant amb la promoció actual de la marca així com amb els ajuts del Pla del govern que busca incentivar la venda de cotxes elèctrics, aquesta versió pot acabar quedant-se per sota dels 30.000 €, sent així una opció molt interessant per a aquells que busquen un cotxe elèctric molt bo quant a relació qualitat preu i que, a més, es fabrica a Espanya.