Amb més de 4700 vendes el primer mes de 2025, sembla que Renault ha començat aquest curs al nostre país en un excel·lent nivell de forma nivell comercial. Si bé és cert que la marca francesa és una de les marques històricament més potents al mercat espanyol, en Renault saben molt bé que hi ha hagut certs canvis en la indústria dels últims anys que han provocat que algunes marques molt assentades hagin perdut molt pes.

 

No és el seu cas, almenys no de moment, sobretot tenint en compte que alguns dels seus models han començat aquest 2025 amb unes excel·lents xifres de vendes, fent evident que la marca, que ha anat renovant a poc a poc el seu catàleg i llançant interessants models nous al mercat, viu un bon moment, almenys al nostre país.

El Renault Captur comença el 2025 amb bones xifres

El seu model més venut aquest primer mes de 2025 ha estat el Captur, un B-SUV que es va actualitzar recentment Y que continua sent una de les millors opcions per a aquells conductors que busquen un model equilibrat ja sigui amb motors de gasolina tradicionals, amb motors bifuel o amb motors híbrids autorecarregables.

És més, no és que sigui cap secret que, per molt que el Toyota Yaris Cross sigui el rei dels B-SUV HEV, el Captur HEV és una de les opcions també més destacades. De fet, el model japonès ha acabat en la setena posició amb 1.484 matriculacions, mentre que el model francès ha acabat en la vuitena amb 1.349 matriculacions, fent evident que en Renault tenen molt clar que la seva Captur continua sent una de les seves millors armes a Espanya.

 

Més enllà que aquest model tingui fins a set rivals per davant, crida especialment l'atenció que el captura ja aconseguit superar, almenys aquest primer mes de 2025, dos dels models més venuts a Espanya en el passat 2024: el Seat Ibiza i el Kia Sportage.

És cert que són models que formen part de segments diferents respecte al model francès, però al final, que el capturador hagi acabat en vuitena posició és un símptoma del bon estat de forma pel qual està passant el fabricant francès que apunta a continuar sent una de les marques més venudes a Espanya en aquest 2025.