Dels cinc models més venuts de Peugeot al nostre país, tres d'ells són SUV, la carrosseria que s'ha imposat tant a les carreteres espanyoles com a les carreteres europees. Si bé és cert que les diferències de vendes entre el 2008, el model més venut de la marca francesa, i el 5008, el menys venut del Top cinc de Peugeot a Espanya, són enormes, es pot tenir en compte que aquest tipus de carrosseries s'ha convertit en el principal motiu d'alegries del fabricant.
Això sí, el curiós en aquest cas és que, a diferència del que ocorre en altres marques, el segon Peugeot més venut no ha anat el 3008, el SUV que se situa un esglaó per sobre quant a mida respecte al 2008, sinó que ha estat el 208, un utilitari que passa per ser alhora un dels models més venuts a Europa.
Un Peugeot 208 que acaba de rebre una actualització de meitat de cicle per allargar la vida comercial d'aquesta generació, una de les més reeixides. En aquesta actualització de meitat de cicle han arribat canvis importants, tant a nivell estètic com també a nivell mecànic, fent d'aquest utilitari una de les opcions més interessants per a diferents tipus de conductors.
El Peugeot 208 és un utilitari molt interessant
Amb més de 13.000 matriculacions en el passat 2023 a Espanya, aquest model va acabar sent el 17è més venut, una posició que segurament millorarà en aquest 2024 amb l'arribada d'aquesta actualització.
I és que una de les novetats més importants és que Peugeot estrena una versió híbrida en aquest 208, una versió clarament enfocada a robar-li vendes al Toyota Yaris. Així, mentre que continuen estant a la venda també opcions amb motors de gasolina ja sigui de 75 cavalls o de 100 cavalls de potència, així com una versió elèctrica cada vegada més interessant la teva relació qualitat preu, la versió híbrid auto recarregable es posiciona com una de les més interessants quant a preu.
Tal com podem veure al configurador de la marca, l'acabat més senzill associat a la mecànica híbrida té un preu de partida de menys de 22.000 €, mentre que en la cavat més senzill amb el motor de gasolina de 75 cavalls té un preu de partida de menys de 18.000 €. En el cas de la versió elèctrica, el seu preu es dispara per sobre dels 34.000 €, encara que pot arribar a ser fins i tot 7000 € més baix tenint en compte els ajuts del govern.
Així, no seria estrany que aquest Peugeot augmentarà la seva quota de mercat al nostre país gràcies a aquesta nova versió i a un nou disseny que el converteix en una opció més atractiva.